Ga naar inhoud


LNB stuk?


hetep

Aanbevolen berichten

Ben net bij Rebox geweest. Nieuwe loader er in gezet, maar dat lostte het probleem niet op. Kon kiezen om er een nieuw moederbord in te laten zetten. Kost toch zo'n 90 euro. Heb besloten om het nog maar even aan te zien en eind van het jaar een nieuwe 8500 te kopen.

spaar dan maar voor een dreambox 800SE of ......

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

aan hetep,

kan je jouw rebox niet eens veel dichter bij jouw schotel plaatsen, dus met een kortere coax of een betere kwaliteit coax gebruiken want ik vermoed dat de coax de spelbreker is; de verzwakking is op die frequentie heel wat meer dan bvb voor NED1HD.

Dat er na een tijd beeld komt is waarschijnlijk geen warmteprobleem maar zou er kunnen op wijzen dat jouw ontvanger problemen krijgt door het grote aantal bitfouten. De FEC zorgt ervoor dat die verholpen worden als het niet te erg is maar eer hij in de pas loopt kan er wel een tijdje overgaan. Dat het bij de dealer wel werkt betekent dan alleen dat zijn schotel beter afgesteld is, hij een betere en/of kortere coax gebruikt enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Gors. De ontvanger staat 3 meter van de schotel en kan niet dichterbij. Daarbij is de sterkte 94% en de kwaliteit 80%. Ik heb het topic over 8PSK gelezen en ik heb ook een van de eerste series 9000. Zal het nog wel even aanzien en dan een nieuwe kopen. Ik lig er in ieder geval niet wakker van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...