Ga naar inhoud


info: TNTSat HD = terug !...


Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Ik heb inmiddels 9602 geinstalleerd echter nog steeds geen beeld met een V5 kaart. Kwam op het net wel een stuk code tegen die, indien meegecompileerd, een V5 kaart werkend zou krijgen. Wat is daar van waar ? Weet iemand dat ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet natuurlijk ook de tntsat-reader in oscam.server aanpassen met de nieuwe aeskeys.

 

Kijk eens in de Google cache met volgende zoekterm: cache:ZA7EdiCiLQ8J:satnew.net/viewtopic.php?f=2&t=11337

Je had natuurlijk gelijk, waarvoor dank !

 

Samenvatting van dit draadje is dat ook ik kan bevestigen dat een originele kaart, juist geconfigureerd in Oscam (wel een van de laatste versie natuurlijk) zorgeloos draait zonder softkeys. Oscam team natuurlijk ook bedankt !

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...