Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb momenteel het volgende pakket.

internet + telefonie(onbeperkt) bij Online voor +/- 35 euro

combi-familie pakket HD + 2 extra kaarten(fam pakket) voor +/- 50 euro

Ik zag op de site van canal digitaal dat men een pakket kan samenstellen.

familie hd 19.95

film1 13.95

sport1 8.00

standaard internet 25.00

onbeperkt bellen 9.95

Dit pakket kost me dus +/- 77 euro + 5 euro voor de 2 extra kaarten.

Er komt nog eens 79 euro aan eenmalige kosten bij.

Alleen is er nu een actie van 51.85 euro per maand, als ik de eenmalige kosten per maand verdeel kom ik dus op 65.01 euro + 5 euro( 2 extra kaarten )70.01 euro uit

Als ik na de actieperiode ga kijken , naar de kosten per maand verschild dit eigenlijk niks( 85euro huidig pakket en 82 euro pakket canal ).

Mijn vraag is simpel: zijn deze actie's ook geldig voor bestaande klanten van canal digitaal of heeft iemand hiermee al eens ervaring mee opgedaan.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst: (aangepast)

acties moet men ook aan reeds bestaande klanten geven

echter, de eenmalige administratiekosten, om over te schakelen naar een ander pakket dat is ieders struikelblok financieel gezien

bij een wijziging betaal je die namelijk WEDEROM.

wil je het heel zeker weten dan bel ze gewoon, heb ik ook gedaan.

vraag ook even wat voor router je krijgt in bruikleen, kan slechter zijn dan wat je al hebt van Online

en de verbindingssnelheid op locatie up/down

aangepast door Tonskidutch

Mopedbart

HubbaBubbaKlubb

Geplaatst:

Ik denk dat ik morgen , mijn internet provider eens ga bellen.

zal kenbaar maken dat ik een aanbieding via canal digitaal heb gekregen=> de eerste 6 maanden internet en bellen gratis.

ben benieuwd naar hun reactie

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

Inmiddels contact gehad met Online.

kan een nieuw contract krijgen via Online voor 2 jaar.

1 jaar aan 12.45 euro en het 2de jaar 29.95 euro=> gemiddeld per maand 21.20 euro => maar dan geldt wel dat de gesprekkosten 7 cent per minuut bedragen( 35 euro - 21 euro =14 euro : 7 cent=> zijn 200 belminuten.heb ik nog geen rekenschap gehouden met inbelkosten van 10 cent per keer.

of 5 euro extra betalen als nu, en onbeperkt bellen in NL => gemiddeld 26.22 euro per maand

ik betaal nu 30 euro per maand( de rest is een variable van kosten i.v.m inbeltarief van 8 cent).

Ben natuurlijk niet overstag gegaan , met andere woorden, aanbieding , die helemaal geen aanbieding is.

Ben al jaren klant van Online, maar denk dat dit niet meer lang zal duren.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

Je winst of verlies zit hem niet zozeer in het internetten, maar vooral in je belgedrag.

Daarom twijfel ik ook altijd weer om een bundel internet+bellen te nemen, omdat de kosten voor bellen altijd zullen blijven verassen.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Uitbellen moet je toch niet doen via die internetaanbieders. Die zijn echt allemaal véél te duur...

Ik gebruik de duitse voip aanbieder dus.net   Naar een nederlands vast nummer kost het 1.20 ct per minuut, geen starttarief, voor mobiel kost het tussen de 3.87 en de 4.86 cent per minuut afhankelijk van de mobiele provider, ook zonder starttarief.

Perfecte kwaliteit, en erg voordelig, ook naar het "buitenland".... duitsland 0.99 cent per minuut, Zweden1.50 cent etc...

Ik vind het het makkelijkst om eenb "echte" sip telefoon te gebruiken... ik heb de Siemens Gigaset C470IP.

En op die manier ben je wat telefonie betreft onafhankelijk... je zou overigens ook gewoon je telefoonnummer kunnen porteren naar een sip aanbieder (lees meer in het VOIP forum).

Ik ben overigens een erg tevreden klant van Telfort... gewoon internet, geen telefoon of tv uiteraard!

20 euro per maand... (nieuwe klanten betalen nu wel 21 euro zag ik

2895973927.png

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Kan nog veel goedkoper via een andere VOIP aanbieder. Nederland, Duitsland en vele andere landen gratis binnen je 120 vrije dagen, naar Nederlandse mobiele nummers 2 ct per minuut. Heb moeite om mijn minimale storting (10€) op te krijgen.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

Ja holles, ik had, en heb ook justvoip. vroeger belde ik meer, en dan waren die gratis dagen heel erg interessant... Ik heb mijn account overigens in Noorwegen geregistreerd, dan hoef je geen BTW te betalen ;)

Nu ik minder bel, heb ik die justvoip nog steeds, en het geld staat er al bijna 2 jaar op, en hebben die 120 freedays minder betekenis gekregen, omdat ik dus minder bel, en dus minder voordeel heb... via justvoip kan je ook nederlandse 09 nummers bellen, echter wel tot een bepaald bedrag... maar de dure weiger ik toch al te bellen... De kwaliteit van DUS is beter, voornamelijk bij "moeilijkere" verbindingen merk je het. Je moet inderdaad minimaal wel 2 aanbieders hebben, als er eenstje een storing heeft, heb je de andere nog ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Geplaatst:

Dit topic heeft mij wel even aan het denken gezet.

Ben nu aan het kijken om in het geheel over te gaan op VOIP via een provider met eventueel een eigen nummer.

Heb nu 1 op het oog die kost 1 malig €2,50 en dan voor eventueel eigen nummer €2,55 p/m.

De landen buiten Nederland waar ik veel mee bel zijn behoorlijk goedkoper dan via een voorkiesnumer, plus dat men geen start tarief berekent.

Moest toch al een nieuwe huistelefoon hebben en ga nu een Gigaset IP met DECT telefoon aanschaffen.

Daar kan zover ik nu gekeken heb geen Internet + Bellen pakket tegenop ... blijf dus alleen bij een Internet pakket.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Geplaatst:

Staar je niet blind op 1 provider. Voip kun je eenvoudig zelf regelen. De kwaliteit is afhankelijk van de provider en van je router. Je telefoonnummer kun je overhevelen via een andere voip provider, kost je 10 euro per jaar en je bent niet verplicht via hun te bellen. Ik heb zelf nog een KPN telefoonnummer met een langzame ADSL verbinding en bel naar buiten via voip. Vanwege de zoveelste tariefverhoging bij KPN ga ik van de week over op een kabel aansluiting en gooi KPN eruit. Mijn telefoonnummer hevel ik over naar een andere voip aanbieder.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

donpedro, er zijn inderdaad veel voip providers waar je je NL telefoonnummer kunt hebben...

Ik heb budgetphone met mijn nederlandse telefoonnummer... als abo betaal je nu 1.25 euro per maand (uno). Prima verbinding, je hoort geen verschil in geluidskwaliteit met bv KPN... maar er zijn er ook andere... lees even bij in het voip-forum... daar is ook al aardig wat geschreven.

De beste en stabielste verbinding met voip heb je inderdaad met een Gigaset IP telefoon... dat heb ik al lang geleden ontdekt... daar kan volgens mij niets tegenop. Je kan 6 voip providers programmeren... dus eentje met je NL nummer, en dan heb je er nog 5 over voor bijvoorbeeld dus.net en justvoip e.a.... 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen