Ga naar inhoud


RTL4 op andere freq


general

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb een dreambox 7020, openpli 2011-08-17

 

via softwarebeheer->channel settings kan ik de henksat of hans settings downloaden. dat heeft altijd prima gewerkt, totdat laatst een melding in beeld kwam bij RTL4, dat deze zender verhuist naar een andere frequentie. 

 

Na update van de zenderlijsten (beiden geprobeerd) nog altijd die melding.

Daarna heb ik nog via de pc met dreamboxedit (3.0.0.0) geprobeerd (ook nog met andere lijsten) maar die melding blijft boven in beeld. Nog 2 dagen, en dan gaat RTL4 op zwart. 

 

bijgevoegd de kanaalinfo van rtl4

 

Wat doe ik fout?

 

Marcel

 

post-38764-0-23064900-1376830497_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


OpenPli van 2011-08-17?? Zal dat geen type fout zijn? Wat vaak helpt is om eerst de oude zenderlijst te verwijderen. Box opnieuw opstarten, daarna opnieuw updaten (kies voor Alleen zenderlijst updaten).. Moet zeggen dat ik Henksat vaak heb gebruikt, maar de laatste tijd is hij waardeloos. Heel veel fouten, niet actuele zenders, verkeerde transponder instelling.. Misschien handig om gewoon een volledige scan te doen en zelf de lijst aanpassen... Bewaren op de PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb een dreambox 7020, openpli 2011-08-17

 

via softwarebeheer->channel settings kan ik de henksat of hans settings downloaden. dat heeft altijd prima gewerkt, totdat laatst een melding in beeld kwam bij RTL4, dat deze zender verhuist naar een andere frequentie. 

 

Na update van de zenderlijsten (beiden geprobeerd) nog altijd die melding.

Daarna heb ik nog via de pc met dreamboxedit (3.0.0.0) geprobeerd (ook nog met andere lijsten) maar die melding blijft boven in beeld. Nog 2 dagen, en dan gaat RTL4 op zwart. 

 

bijgevoegd de kanaalinfo van rtl4

 

Wat doe ik fout?

 

Marcel

http://openpli.org/forums/topic/29993-kanalenlijst-hans-17-augustus-2013/?do=findComment&comment=366914  zoek hier jou lijst maar eens uit. Deze werken perfect vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

sorry voor de late reactie. beetje druk gehad met andere dingen. Probleem is opgelost, door een complete scan te doen, en daarna met dreamboxedit alles weer op volgorde te zetten. Een hele klus, dat wel. Het zal er wel aan liggen dat die kant en klare lijsten zich niet meer moe maken aan de SD zenders, meer naar HD zenders.

 

Wat betreft die vraagtekens bij mijn openPli versie: zie bijgevoegde printscreen, dat is toch echt de datum in de info dialoog.

post-38764-0-13826400-1378151225_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal dat het niet meer lukt, je image is te oud, zet er maar eens openpli 3.0 in en de updates zullen wel weer werken...

 

Mmm, je hebt nog een oude enigma1 box zie ik? Dan zal je een recente openpli beta moeten downloaden en flashen. Dan zal het vast terug lukken.

aangepast door stefke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...