Ga naar inhoud


welk EENVOUDIG scherm bij settop-box ?


kees321

Aanbevolen berichten

we zijn langzaam op zoek naar een plat scherm om het beeld van een digitenne ontvanger weer te geven
( dit ter vervanging van m'n beeldbuis uit '82 :->  )
wat ik ook zoek heeft allemaal veel te veel toeters en bellen
iemand een goed idee hierover ?
het hoeft alleen maar het signaal om te zetten in beeld, geen ingebouwde ontvanger nodig, ook geen geluid
dus eigenlijk een computer monitor, ( maar dan wel geschikt voor RGB / YUV / component, je snapt wel )
maar die zijn voor hetzelfde schermoppervlak ineens veel duurder
iemand een goed idee hierover ?

diagonaal, 80cm oid
bvd

aangepast door kees321
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp dat je heel erg zuinig wil doen maar dat digitenne heeft echt niet het eeuwige leven. Aangezien KPN helemaal over gaat naar IP TV zou ik niet gek opkijken als digitenne binnen 2 jaar weg is. Het is ook een waardeloos product, maar dat is mijn mening. Je zal zien dat het straks op je nieuwe TV er bepaald niet zo strak uitziet.

 

Ik ben bang dat je toch aan een gewone TV moet. En daarbij zou ik voorzichtig rekeninghouden met een mogelijke overstap naar een kabelboer in de toekomst.

 

Voorbeeld: Samsung UE32F5000 verkrijgbaar voor 279 euries.

 

Deze TV is ook geschikt voor digitenne. Daarvoor vraag je bij KPN een module aan en dan kan je huidige digitenne kastje de vuilnisbak in.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien jij mijn antwoord niet leest zal ik het antwoord anders stellen.

 

Wat jij wil wordt alleen gebruikt voor marketingdoeleinden. Dus voor het geven van productpresentaties. Daar is dus geen hoge vraag naar en dus automatisch een hoge prijs. Daarnaast zijn die apparaten vaak bepaald niet "beeld verder niets".

 

Bovendien, dacht je nu echt onder de 279 euries uit te komen?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je van een  moderne PC monitor met een HDMI input,alleen voor 279€ zal dat wel niet lukken.

YUV en component zitten meestal niet op een PC monitor.

Een ander optie is een goedkope LCD TV,van Aldy of zo ,maar dan zul je het toch met de mindere beeld kwalitijt moeten doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n monitor moet dan wel speakers hebben. Maar die zijn echt onvoldoende voor TV kijken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...