Ga naar inhoud


Rode Duivels passeren Oranje op FIFA-ranglijst


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Het probleem is nu dat België groepshoofd is en Nederland niet en dat maakt dat in de eerste ronde het al een België - Nederland kan worden en dat zou voor beiden jammer zijn in de eerste ronde.

 

En als Nederland groepshoofd zou zijn dan was dit niet mogelijk???

 

 

Ik hoop dat we bij groepshoofd Belgie of zwitserland worden ingeloot, kunnen we 3 punten bijschrijven.

 

ps: is toch niet al 1 april   :D  :excl:  

 

Als Nederlander, en dus ook automatisch topcoach, ga ik hier ook van uit, maar daar ging ik ook van uit op 15/08/2012...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat we bij groepshoofd Belgie of zwitserland worden ingeloot, kunnen we 3 punten bijschrijven.

 

 

Dat mogen jullie dik op jullie buik schrijven. :D 

 

Oranje dat op het laatste EK geen enkel punt haalde tegen Duitsland,Portugal en Denemarken ! Fantastische spelers hebben jullie wel maar spijtig genoeg geen ploeg die voor elkaar door het vuur gaan.

 

Laat Oranje maar komen in onze groep hoor , de drie punten zijn voor de Rode Duivels. Maar ik denk dat iedere voetbalsupporter in Nederland nu zijn hart vasthoud om niet in de groep van Brazilië te belanden.

 

Langs de andere kant zou ik het spijtig vinden moest Nederland sneuvelen in de eerste ronde , want ik ben reeds jaren fan van hun attractieve voetbal.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben de laatste 20 jaar, wel bewezen dat we een topper zijn op diverse eindtornooien.

 

Mag het dan eens een keertje minder zijn.

 

De rode duivels moeten zich eerst nog eens bewijzen.

 

Brazil hoeft geen probleem te zijn, kijk maar eens een tijdje terug, wie hebben we verslagen om in de finale te komen.

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, in de eerste pot zitten is ook geen luxe hoor , het verleden heeft dit al meermaals bewezen.

 

Wel zit Oranje in pot 4 ( als Uruguay wint van Jordanië ) .

 

De mogelijke indeling van de reeksen kunnen jullie zelf eens samenstellen. Met als voorbeeld : België, Australië, Burkina Faso en Oranje ?....... Lijkt me ideaal om beiden door te gaan. :grin:

 

http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1724450/2013/10/17/Theoretische-WK-groep-Rode-Duivels-met-Australie-Burkina-Faso-en-Oranje.dhtml

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de indeling zo bekijk, is het maar goed dat we geen groepshoofd zijn.

Uit pot 2+3 kunnen we allemaal verslaan, terwijl uit onze eigen pot, de ploegen naar bv Belgie kunnen gaan.

We krijgen dan max een sterk land als tegenstander in de eerste ronde.

De winnaar zal wel uit pot 1 of 4 komen.

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat mogen jullie dik op jullie buik schrijven. :D 

 

Oranje dat op het laatste EK geen enkel punt haalde tegen Duitsland,Portugal en Denemarken ! Fantastische spelers hebben jullie wel maar spijtig genoeg geen ploeg die voor elkaar door het vuur gaan.

 

Laat Oranje maar komen in onze groep hoor , de drie punten zijn voor de Rode Duivels. Maar ik denk dat iedere voetbalsupporter in Nederland nu zijn hart vasthoud om niet in de groep van Brazilië te belanden.

 

Langs de andere kant zou ik het spijtig vinden moest Nederland sneuvelen in de eerste ronde , want ik ben reeds jaren fan van hun attractieve voetbal.

 

sorry hoor, naar jullie waren er geeneens bij, zelfs een scheidsrechter kon er niet vanaf :)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan wij de vraag omdraaien , is de kans voor Nederland dan niet verkeken ?

:P

 

het was geen vraag :)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dat mogen jullie dik op jullie buik schrijven. :D 

 

Oranje dat op het laatste EK geen enkel punt haalde tegen Duitsland,Portugal en Denemarken ! Fantastische spelers hebben jullie wel maar spijtig genoeg geen ploeg die voor elkaar door het vuur gaan.

 

Laat Oranje maar komen in onze groep hoor , de drie punten zijn voor de Rode Duivels. Maar ik denk dat iedere voetbalsupporter in Nederland nu zijn hart vasthoud om niet in de groep van Brazilië te belanden.

 

Langs de andere kant zou ik het spijtig vinden moest Nederland sneuvelen in de eerste ronde , want ik ben reeds jaren fan van hun attractieve voetbal.

 

En 2 jaar daarvoor waren we bijna wereldkampioen (G*Rds** Robben!!!) met na genoeg hetzelfde team.

 

Er was ruzie, blijkbaar, onderling waardoor er inderdaad geen team stond. Dat zal volgend jaar wel anders zijn omdat een groot deel van de spelers weet dat het voor hun op het einde loopt en ik denk dat van Gaal beter is dan van Marwijk om ervoor te zorgen dat spelers zich allemaal focussen op hun taak ipv ruzie te maken.

 

Ik vind Kuit echt een verschrikkelijke speler en ik weet zeker dat ik hem helemaal weg speel 1 op 1 op een klein veld (uh uh), maar wat ik wel heel erg mooi vind aan hem is dat hij de rol aanneemt die van hem verwacht wordt, ook al is dit niet de rol die hij misschien wilt hebben. Hij snapt dat als reserve je ook een belangrijke taak hebt om de vaste spelers scherp te houden.

 

Daarnaast, ik hoop eigenlijk dat Oranje gelijk in een zware poule komt. Kampioen zijn verdien je niet door het makkelijk te hebben, maar door de beter te zijn dan de rest. En ik geloof niet meer zo in 'slechte' voetballanden op WK's en EK's. Natuurlijk zijn er verschillen, maar het is allang geen automatische overwinning meer als je b.v. tegen Belgie speelt. ;)

 

Maar vooral, laten we hopen op fair, mooi en spannend voetbal van alle landen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Euh..... kunnen jullie nog een beetje volgen ?

 

Fifa roept 'pot X' in het leven voor WK-loting

 

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131203_030

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Het is natuurlijk belachelijk als dit echt gebeurt. Het voetbal van Belgie valt totaal in het niet bij het voetbal van Nederland en dit zou een fundamentele fout in het punten systeem zijn.

 

Als het nou een fritten lijst was... ;)

 

Volgens datzelfde puntensysteem staan de belgen nu op de eerste plaats...

en ook onze frieten zijn nog altijd de beste -

zo, dat moest ik even kwijt, voor het overige: no hard feelings.  :P

  • Like 1

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus, wat wilt ge, ik heb verdorie twee jaar moeten wachten om deze reactie te kunnen plaatsen: gelukkig dat mijn geheugen me niet  in de steek liet om het item terug te vinden... ;)

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...