Ga naar inhoud


Even voorstellen


RKrijnen

Aanbevolen berichten

Misschien wel zo netjes om mij even voor te stellen, 

 

Ik ben Ronald Krijnen, woon met mijn gezin in Papendrecht. Voordat hier introk had ik voor de tv een schotel met cd Philips hd pvr. 

 

toen ik hier introk leek het makkelijker om de tv gewoon via Upc te laten lopen, in een pakket. How hard could it be?

 

Maar na anderhalf jaar tobben heb ik nu eindelijk toestemming gekregen om een schotel te plaatsen zodat we weer normaal tv kunnen kijken.

 

Ik zal hier en daar nog wat vragen hebben , maar met de kennis hier op het forum zal dat wel goed komen zoals ik de laatste maanden anoniem meegelezen heb.

 

Tot ziens en met groet, Ronald

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Leuk dat je je even voorstelt ;)

 

Gebeurt niet zo vaak maar ik vind dat het wel vaker mag.

 

Iig welkom, we hopen dat je een leerzame en leuke tijd op sat4all beleeft.

 

Het gebruiken van het board is niet al te moeilijk maar als je iets niet weet dan is er altijd wel een moderator of lid die je de weg kan wijzen.

 

Als je een bericht wilt plaatsen maar je weet niet zeker of dit tegen de huisregels is dan kan je altijd een moderator vragen of jouw vraag mag .

Bij twijfel is het beter om dit via PM (prive bericht) te vragen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het wel passen om kort te melden wie ik ben, vind het altijd raar als je je aanmeld ergens en gelijk gaat vragen "hey hoe moet dat" en dan vervolgens niets meer te laten horen. (je kan ook eerst zoeken)

 

Ik lees al een paar maanden mee, en hier heb ik duidelijke uitleg en het is een prettig forum.

 

Ook voorzie ik straks nogal,wat obstakels, dan is het handig dat je kan zoeken en als het niet gevonden wordt een topic te kunnen openen.

 

Vooralsnog heb ik door een interesant, al lopend, topic, een vraag te stellen al antwoord op,iets waar ik al een maand mee loop. Dat is wel het voordeel van de kennis hier.

 

Topforum!

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...