Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste lezer,

 

Welke diameter moet de paal zijn om een Wavefrontier (Wavefield) T90 op te monteren?

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)


---------------------------------------------------------

Posted (edited)

maar een steigerpijp is geen 60 mm

 

volgens mij maar 45 mm heb er zelf ook maar moet ik het dak op om te meten

Edited by blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Posted

maar een steigerpijp is geen 60 mm

 

volgens mij maar 45 mm heb er zelf ook maar moet ik het dak op om te meten

De bevestigingsklemmen zijn toch universeel aan te passen aan de dikte ?

Posted

 

De bevestigingsklemmen zijn toch universeel aan te passen aan de dikte ?

 

niet die van de T90..... je zult echt een pijpje moeten hebben met een doorsnede van 60 of een officiële T90 beugel

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Posted

de t90 heeft een bus boven zitten die schuif je op die 60 mm pijp dan past ie exact

en heeft geen klemmen

post-62112-0-80612500-1380282610_thumb.jpg

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Posted

Voor een T90 heb je een buis van 60mm nodig.


Zoek maar eens op Google: stalen buis Ø60,3 mm


Hoe langer dat je hem wilt hebben, hoe dikker de wanddikte moet zijn om vering en dus wiebelen van de schotel te voorkomen.
 

Steigerpijp is 48,3mm diameter en dus ongeschikt.

Posted (edited)

je bedoelt dat die bus zelf een klem is

als je die boutjes beschouwd als mede met die bus een klem dan heb je gelijk

ik heb wel bij mij een nieuw gat geboord (omdat ik een andere opstelling heb gemaakt en het oude gat in de bus net naast de nieuwe opstelling kwam)

en daar ook nog een bout doorheen gedaan  omdat die 2 kleine boutjes niet zo erg goed kunnen vastklemmen op die 60 mm pijp  hij ken dan nog altijd wat draaien bij een goeie storm . hij staat nu zo vast als een huis

 

p.s  wel eerst je t90 perfect afstellen en dan pas dat gat boren en die bout erdoorheen

Edited by blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...