Ga naar inhoud


Welke HD ontvanger is het beste?


Rondeb

Aanbevolen berichten

De vu solo2 zie ik staan voor 339 euro de vu duo2 kost 399 euro maar daar zitten nog geen tuners in dus daar komt nog een kleine 100 euro bij voor 2 tuners,de vu solo2 heeft geen verwisselbare tuners de vu duo2 wel daar kan je dus ook kabel tuners in de box plaatsen,de vu solo2 is dus inclusief 2 satelliet tuners en de vu duo2 is zonder tuners die moet je er nog los bij gaan kopen

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

als ik via google zoek op "Bekende Site" dan kom ik hier uit :P :P 

Dat heeft niks te maken met de ontvanger :D  Geintje geintje ;)

Ik zal even google er naar als er nog andere mensen zijn met ideeen of ervaringen dan hoor ik het graag.

 

Groeten Ron

aangepast door Rondeb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een vu duo2 met 2 tuners erin kom je uit rond de 500 euro,dat word dus te duur,de solo2 met 2 tuners erin kost 339 dat zit meer in de buurt bij wat jij er aan uit wil geven,let wel op dat ze geleverd worden zonder harddisk om op op te nemen dus die moet je ook nog kopen of misschien heb je er daar nog eentje liggen die je kan gebruiken

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mauspartyhouse,

 

een 2 coax zou misschien kunnen de gene die er nu legt heb ik helemaal ingebouwd in de muur tijdens het verbouwen van de woonkamer.

Had er op dat moment nooit bij nagedacht om te gaan opnemen met een sat ontvanger.

 

Dus om op te nemen en te een andere zender te kijken heb ik 2 coaxkabel nodig en dan dus ook de twin tuner of heb ik het nu mis.

Vanuit af me schotel heb ik op dit moment 1 kop met 4 aansluiten dit wordt dan een dubbel kop voor hd ontvangst met weer 4 aansluitingen.

 

Een aansluiting gebruik privé en de ander zakelijk (radio) en af en toe eens tv.

 

Alles komt samen in de kelder dus ik kan alle kanten nog uit.

 

Groeten Ron :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hoeft geen twee kabels als je unicable protocol volgt en dus een unicable conform LNB installerrt op de schotel

 

het vragen naar waar je een of twee euro goedkoper uit bent is geen hobby

dat doe je dan met tante google zelf

daar hoeven we je niet in te adviseren

ciao

aangepast door Tonskidutch

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum

 

maar als je alleen tv wilt kijken en opnemen.. daarnaast nog internetten en andere leuke appjes wilt.. zoek dan eens op Amiko alien2

hou je nog geld over voor een harde schijf, een paar kratten bier en wat pizza's

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een Gigablue 800Quad in gebruik. Daar zitten standaard 2 sat tuners en een 1,3Mhz chip in. Ik moet zeggen dat dit kastje goed zijn werk doet! Prijs rond de 250€. Voor 30€ meer heb je er een kabeltuner bij. Voor nog 70€ extra bouw je er een 2,5inch harde schijf in. Dus voor 350€ zit je goed. Het is een Enigma2 decoder.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...