Ga naar inhoud


Raspberry Pi / Adroid Stick en XBMC ok?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Moderator

werkt de raspberry ook met een wifi stick?ik zou deze willen gebruiken draadloos.uiteraard met xbmc.leest die ook memory sticks?

ik heb er een vuduo wifi stick in gedrukt, de mijne draait debian, en dat werd meteen herkend en draait als een speer. Ik heb er eigenlijk geen xbmc mee getest, ik had even een low power linux machientje nodig. Memory sticks lijkt mij helemaal geen probleem omdat die allemaal met een generieke driver werken.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hmm, met enige 'spanning' heb ik een Minix Neo X7 Android 4.2 box en een MiniX A2 Flymouse bestelt.

 

Ik hoop dat het live beeld en de opnames van een Dreambox een beetje redelijk gestreamed kunnen worden. Als er iemand is die daar ervaring mee heeft, of andere goede tips heeft, zijn die altijd welkom.

Ziet er geinig uit. Ik denk dat je cpu power zat heb met deze en dat streamen een eitje gaat zijn met dit apparaat. Zou gaaf zijn als je er gewoon een linux distro op zou kunnen draaien ipv aan android vast te zitten.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ding is fijn, de airmouse vreet batterijen en is wat minder. Lang niet zo goed als de airmouse van mijn LG TV.

 

Wifi is veel beter dan bij een Android stikje. HD streams vanaf de Dreambox met DreamDroid is via Wifi geen enkel probleem.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heeft er iemand ervaring met de Ugoos UT1? Kan deze mee met de NeoX7? Schilt toch direct een paar euro's. Of andere ervaringen? Heb enkel een box of stick nodig voor streamen van vu+ naar box of stick. XBMC is niet zozeer nodig.

Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625

Triax 78 met CD Triple LNB

Minix Neo X7 - Minix Neo A2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

op papier zou die Ugoos net zo snel moeten zijn als de neo x7. Enige verschil is dat de x7 16Gig interne opslag heeft, en de Ugoos 8 Gbyte. Maar als je ermee wilt streamen zal je die extra 8 gbyte toch niet nodig hebben.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...