Ga naar inhoud


DREAM-ON ziggo 1111 settings met bouqetten E1 & E2 (30okt.)


dream-on

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als het goed is zie je nu in je zenderlijst ergens ziggo staan een folder ziggo in je zenderlijst,hoeveel kanalen heeft hij gevonden ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een abonnement op fox sport wat vroeger eredivisie live was neem ik aan,fox sport en fox sport international zijn nu los van elkaar misschien is je proefperiode afgelopen ,wil je sport international behouden dan moet je daar extra voor betalen,302 channels is trouwens goed !

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dan is dat de oplossing eerst actieveren in originele ontvanger,ik heb die zenders niet dus zou het niet weten

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allen heb de zender lijst ingeladen.

Maar krijg op bv Fox sports 2 dan wel 3 haperend weg vallend beeld 

Fox sports 1 gaat wel gewoon goed.

Zelf kabel scan uitgevoerd.. issue remains.

Herstart E2 DM800HD opli uitgevoerd probleem blijft tevens 

 

Voordat Ziggo onderhoud pleegde werkte h etwel gewoon goed...

Iemand een idee??

aangepast door Marcmk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de nieuwe zenderlijst komen diverse kanalen niet door, zwart beeld zonder melding (wel kanaal herkenning en sterkte rond 41dB)

Kanalen zijn o.a. Foxsports2, Foxsports4 en PrivateSpice.

Als ik regionale kanalen uit de zenderlijst toevoeg zoals bv Brabant tv en Zeeland, dan lukt het afstemmen niet, weet iemand wat ik aan deze 2 problemen kan/moet doen?

 

Bedankt voor de reactie

Edit: Wanneer ik kijk via de computer werken de zenders wel gewoon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Nieuwe E2 lijst heb ik van de week er in geschoten echter vanochtend niets meer , DB geeft 1 januari 2000 aan en inmiddels nog steeds niets.

Ik krijg in de "log" deze melding contine als ik herstart "enigma 2" klik  : 

 

Versturen Enigma2 herstart commando
Enigma2 herstat commando succesvol verstuurd
Telnet status: Disconnected.

 

IP staat goed , heb even geen idee meer :crazy:

 

Wat kan ik aan de telnet doen , lijkt daar in te zitten??

 

Iemand die me kan helpen , moet wel vertellen dat ik een leek ben met dreamboxen en donderdag is pas mijn genie hier in beschikbaar maar zou graag eerder een oplossing willen.

 

Thx alvast.

 

Greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het lijstje uit het eerste bericht in de VU+ Ultimo schuif met dreambox edit 5.3.0.0 dan werken de zenderlijsten

echter als ik opnieuw opstart gaat de Ultimo in boot-lus met green screen (onmogelijk nog iets ermee te doen , ook geen telnet meer mogelijk

 

het kan zijn dat jij SjoerDZzzz net als ik een configuratie hebt betreffende de tuners die niet compatibel is met deze lijst.

 

ik kom er alleen uit : door opnieuw het image te flashen

de settings zijn volgens mij niet voor elke tuner configuratie geschikt.

 

(ik = mijn neef die mijn Ultimo nu heeft staan)

 

ciao ciao

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nergens last van

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...