Ga naar inhoud


Extra HD zenders familiepakket niet op 2e kaart


Willem Jan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De antwoorden zijn niet niets zeggende maar informatief. Niets zeggende is waarschijnlijk bedoeld voor het onbegrip dat de HD zenders niet gratis op de extra kaart komen. Ik noem dat enkel teleurstelling met alle zeur reacties van dien. Als men moet betalen voor HD op de hoofdkaart dan dient men daar ook voor te betalen op de extra kaart, gratis bestaat namelijk niet.

 

Dat CD onduidelijk kan zijn weet ik wel maar dit had bij voorbaat al duidelijk kunnen zijn.

 

Die HD zenders zullen er dan ook best wel komen op de extra kaart maar dan wel voor een meerprijs.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die HD zenders zullen er dan ook best wel komen op de extra kaart maar dan wel voor een meerprijs.

 

Yep, jij weet het ik weet het en andere gebruikers weten het ook.

Nu alleen nog een bevestiging van de CanalDigitaal webcare.

Maar die houden zich opvallend bezig met ontwijkende antwoorden, kennelijk is het publiek hier nog niet rijp voor.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 1 verhoging van het Familie pakket met 3 euro kun je het niet echt maken per direct de extra kaartjes ook te verhogen met 3 euro, dan breekt echt de hel los :) Dus die extra kaartjes blijven hetzelfde totdat die ook over een tijdje of verhoogt worden met 3 euro voor de HD zenders of dat je gewoon de extra kaart hetzelfde kunt behouden voor 2,50 maand zonder de HD zenders.

 

Ik begrijp niet waarom je daar bevestiging voor nodig hebt, dit is pure logica :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 1 verhoging van het Familie pakket met 3 euro kun je het niet echt maken per direct de extra kaartjes ook te verhogen met 3 euro, dan breekt echt de hel los :) Dus die extra kaartjes blijven hetzelfde totdat die ook over een tijdje of verhoogt worden met 3 euro voor de HD zenders of dat je gewoon de extra kaart hetzelfde kunt behouden voor 2,50 maand zonder de HD zenders.

 

Ik begrijp niet waarom je daar bevestiging voor nodig hebt, dit is pure logica :)

 

Er zijn zeer waarschijnlijk wel meer zaken die je niet begrijpt of geen rekening mee houd.

Om maar een voorbeeld te geven. In Nederland is er de mogelijkheid om naar een concurrerende provider over te stappen. 

Die mogelijkheid heb jij niet in het buitenland om toch je Nederlandse zendertjes te kunnen bekijken.

Daarom begrijp ik je standpunt ook wel, je bent als de dood dat CanalDigitaal moet stoppen door gebrek aan Nederlandse ingezetenen die van hun diensten gebruik willen maken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal niet als de dood, de meeste kijkers zitten over de grens en CanalDigitaal blijft daardoor gewoon bestaan, ik zie ook geen reden over te stappen want heb nog nooit een probleem met CanalDigitaal gehad en de prijsverhoging tja die zat er al een tijdje aan te komen want men moet vooruit en zul je dus iedereen moeten verplichten die vastgerot zit met een oude schotel en ontvanger.

 

Je zit er wat mij betrefd totaal naast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal niet als de dood, de meeste kijkers zitten over de grens en CanalDigitaal blijft daardoor gewoon bestaan, ik zie ook geen reden over te stappen want heb nog nooit een probleem met CanalDigitaal gehad en de prijsverhoging tja die zat er al een tijdje aan te komen want men moet vooruit en zul je dus iedereen moeten verplichten die vastgerot zit met een oude schotel en ontvanger.

 

Je zit er wat mij betrefd totaal naast.

 

Waar maak je je dan druk over.?

Betaal dan gewoon meer of neem bijvoorbeeld een TopHD pakket, dan steun je CanalDigitaal niet alleen met woorden maar ook financieel en kunnen ze overleven in TV Land.

Dan hoef je je ook niet meer druk te maken over een paar HD zender meer of minder, je hebt ze dan allemaal.

 

 

Maar blijft toch het feit dat als je je abonnement opzegt je geen Nederlandse zenders meer hebt.

Dus opzeggen is geen optie, dit in tegenstelling tot Nederlandse ingezetenen die het voor jou ook nog

eens via belastingen mogelijk maken dat je de publieke zenders gratis en voor niets kan kijken, zelfs zonder abonnement kosten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk nooit naar de publieken dus dat is snel opgelost. En waarom zou ik een top pakket moeten nemen zie daar de logica niet van in aangezien ik genoeg zenders heb en in de hogere pakketten of extra pakketten geen zenders zitten waar ik naar kijk.

 

En ik maak me ook niet druk dat maak jij ervan, anderen hier en op het andere forum maken zich veel drukker over CanalDigitaal.

 

En we gaan offtopic want het gaat niet om mij maar om de extra kaartjes en de HD zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...