Ga naar inhoud


Cccam op samsung Tv


Aanbevolen berichten

hallo,

 

Ik heb een samsung tv D8000 met geintegreerde sat-ontvager. Ik wil hierop een ci-module aansluiten waarop cccam gedraaid kan worden. Zo hoef ik geen aparte ontvanger meer voor sattv te gebruiken?

 

iemand een idee welke module hiermee overweg kan?

 

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je haalt twee zaken door elkaar,met een CI-module kun je een specifieke of, in sommige gevallen meerdere encryptie's decoderen. Een emu, want dat is Cccam draait in de software waar de ontvanger mee is uitgerust. Kortom een emulator draait niet in een CI-module. Voor zover ik weet kun je ook niet in de besturings software van een Samsung TV geraken. Je zult net als hier b.v. een Canaal-Digitaal module moeten gebruiken.  

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is inderdaad alternatieve fw voor sommige Samsung tv's maar dit is af te raden, zeker als die nog in garantie is. Ik zie dat er regelmatig een software update gebeurt maar dat lukt natuurlijk niet met een alternatieve fw.  Gewoon een ci+ gebruiken, volgens sommigen is de Aston beter dan deze van TVV of CD. Ik heb er echter geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een CI module is eigenlijk een hardware matige CCam, waarom dan nog een software matige cam installeren?

Wanneer je het juiste CI module in je tv steekt i.c.m. een kaart kan je kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...