Ga naar inhoud


Satlink WS-6908 wijkt af


Debouze

Aanbevolen berichten

Zelfde vraag hier, ik zoek de:  WS-6908 V2.4 firmware, iemand ???

 

EDIT: 2.4 versie gevonden.

 

 

Description: Firmwareupdate Dec. 23th 2012 WS-6908 V2.4
 
Note: 2 different firmware versions
 
    WS-6908 V2.4.rar / for the old hardware - version without keyboard illumination
    WS-6908 V2.4.SE.rar / for the new hardware - version with keyboard lighting
 
New features / changes in version V2.4
 
To V2.3: 11 menu languages: English, German, French, Portuguese, Spanish, Italian, Dutch, Russian, Polish, Greek, Slovak
 
New in V2.4: 10 menu languages??: German, French, Portuguese, Spanish, Italian, Dutch, Hungarian, Slovenian, Romanian, English
 
So you through the update:
1. Download file WS-6908 V2.4.rar or WS-6908 V2.4.SE.rar
2. Unpack rar archives
3. copy ws-6908 v2.4.ssu or WS-6908 V2.4.SE.ssu file on a USB memory card
4. connect USB memory card with the meter
5. run meter
6. Select Menu /System Setup / SW Update / Update by USB
7. Select firmware file and press OK button
8. Select after performing the update, the device starts with the new firmware V2.4
9. perform a factory reset Menu/System/SET DEFAULT and press OK button.
 
In a factory reset, lost all your own settings, including loss of stored TV programs!

 

ws-6908-V2.4.zip

aangepast door Snoopy
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de zelfde meter doet het perfect, wat je eerst moet doen, alle satellieten

er in zetten die je wild ontvangen ,zenders er in ,en dan zoek  je de  zender er uit 

die je op de DM wild ontvangen , dan druk je op de info knop ,daar heb je verschilde

opties ,je moet aantal keer op de toets drukten om de verschilde opties te zien

hij geeft het in getallen aan , en in twee balken  en dan richt je de schotel uit

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook 'n Satlink, is het een idee om de Satlijst te delen met andere gebruikers? Met het Cheertek DB-Tool moet je de ssu.-file met behulp van een USB-stick, kunnen up en downloaden.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Snoopy, hoe kan ik een werkende firmware-versie uploaden?

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Snoopy, hoe kan ik een werkende firmware-versie uploaden?

Ik probeer het zelf nog eens, heb even verder gelezen hoe dat moet? Het is een versie die ik heb gedownload van mijn Satlinkldapp1.7z

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Is de afwijking al bovenwater ?. 

 

Is het handig om in het huidige HD tijdperk een HD variant te kopen van de Satlink of kun je net zo goed met de SD variant de schotel afstellen. Tv kijken doe ik meestal op de TV.

ET-4000 , Triax 88 multifeed work in progress

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op termijn is dat natuurlijk een goede optie, maar je kunt met wat zoeken ook voldoende SD-frequenties op de verschillende satellieten vinden, om de schotel optimaal te positioneren.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben een veel(ver)plaatser (van mijn caravan).  Daardoor ook van mijn schotel voor TVV. Ik ken heel weinig van satellieten (bijna niks?). Om die schotel op een redelijke tijdsduur goed te kunnen richten heb ik een WS-6908 besteld. Is de sw-versie V2.5 een goed werkende versie? Wie zou mij aan een up-to-date satellietlijst voor die WS-6908 kunnen helpen? Mijn "eeuwige" dankbaarheid heb je nu al.  ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de posting van 15 feb. staat er toch een?

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de laatste die ik gebruik, uitpakken en even op een USB-stick zetten en bij software-update kun je kiezen firmware+database of enkel d.base, is een ssu-file dacht ik.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De WS-6908 (met firmware 2.7a) is geleverd en ik heb er al wat mee "gespeeld". Binnenkort terug met de caravan op reis en kan ik beginnen om meerdere keren mijn schotel te plaatsen.   :/  Het lijkt goed en gemakkelijk te werken. De volumeknop vind ik niet; wel alles uit maar dat is niet de bedoeling.  In de handleiding vind ik het ook niet. Misschien kijk ik erover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...