Ga naar inhoud


wie heeft er verstand van fietsen? KOGA


gerrit B

Aanbevolen berichten

Helemaal goed, hij moet ergens in een grijze plastic doos zitten met al het fietsgereedschap (ooit een complete set met van alles gekocht)

Maar zo ongeveer alle grijze doosjes al gehad behalve die ene met het fietsgereedschap :( 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Vandaag toch maar een stuk nieuw gereedschap gekocht om die SPCM los te kunnen maken.

De schroef kon gewoon met de hand worden losgedraaid dus dat ging vrij eenvoudig.

Daarna alle kabel even los maken en toen die SPCM uit elkaar gehaald.

Al snel bleek waarom die het niet deed, binnenin zat een metalen plaatje welke was gebroken.

Bij de fietsenmaker konden ze me niet helpen dus het lasapparaat maar gepakt en deze zelf hersteld.

beide breukjes weer dicht gelast (meteen wat steviger gemaakt) alles weer glad geschuurd en gepolijst en weer in elkaar gezet.

 

Een groot deel werkt nu weer, ik kan weer fietsen, ik kan weer terug trappen zonder dat er iets blokkeert, ik kan achter weer schakelen alleen als ik voor schakel hoor je alleen een tik en gebeurd er verder niets.

Waarschijnlijk omdat de bekabeling niet goed zit oid. maar het probleem is dat ik niet weet hoe die dan wel moet lopen.

Ik heb alles nu nl. precies zo terug geplaatst als zoals het zat maar zie plekken waar kabel geleiders zitten (zit wel dik vuil in) die nu niet worden gebruikt en ik kan me haast niet voorstellen dat ze iets plaatsen waar geen gebruik van wordt gemaakt.

Is er toevallig iemand die ook een Koga Miyata Distance heeft met een SPCM3 die er wat foto's van heeft (of weet waar die te vinden zijn omdat ik ze nog niet heb gevonden)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...