Ga naar inhoud


update rebox


ErikT

Aanbevolen berichten


Dat is inherent aan dit soort merken... Heb dat bij zoveel merken ondervonden. Ook bij de Rebox 1150CO. Één keer een update en dat was het. Koop maar een 1250 is het dan. Alle moderne electronica is na 3 jaar waardeloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, de laatste update voor de 8500 was 3 maanden geleden.

De 8000-9000 serie is ruim 4- 5 jaar oud en voor die serie was er 3 maanden geleden ook nog een update.

 

Rebox heeft zeker bij de 8000-9000 series steeds eraan gewerkt de software te verbeteren.

Men heeft voor die ontvangers regelmatig nieuwe updates verzorgd, jouw opmerking is hier niet op zijn plaats.

 

Die verbeteringen zijn de grondslag geweest voor de 8500 software.

Ik ben met mijn 8500 prima tevreden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste update is niet zo lang geleden toch? Hiermee werkt de box best goed.

 

Wat voor foutjes heb je het dan over?

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik een 4210 PVR kocht zat er een vervelende zap fout in. Gemeld aan rebox en ik kreeg keurig antwoord. Ze hadden slechts 1 melding hiervoor gehad, en hadden het effect inmiddels zelf kunnen reproduceren. Paar maanden later was er update, en waren nieuwe zaken toegevoegd en de fout opgelost. Moraal: als fouten niet gemeld worden aan rebox, zal er ook niet veel gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...