Ga naar inhoud


SAB Titan I 3606 HD, werkt tvvlaanderen met de ingebouwde kaartlezer?


yoeri

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Beste youri,

 

Je vraag, waar je deze het goedkoopst kan vinden gaat hier niet beantwoordt worden.

 

Lees hier maar waarom, http://www.sat4all.com/regels

 

Het juiste antwoord staat onder # 3.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je je voorstellen dat een eventueel antwoord van een van de "beste allen" gegeven wordt op basis van zelf zoeken door een van die beste allen? Je wordt dood gegooid met zoekmachine's dus ik zou zeggen, doe je best. :grin:

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gaan voor de titan II voor maar een paar eurotjes meer.

Heb ze allebei staan

Titan II heeft DVBT aan boord. + UHF convertor. Altijd leuk.

Titan I en Titan II werken hier perfect de de TV Vlaanderen kaart allebei hebben ze fastscan.

Waar te koop

Zoeken op het net kan veel opleveren.

 

groetjes

Satharry

Link naar reactie
Delen op andere sites

kans dat ik dvbt ga gebruiken is klein.

voor zover ik kan vinden zit daar in vlaanderen niet veel op behalve de vrt en die heb ik al via tvv.

 

 

de titan 1 lijkt me voor hetgeen ik hem nodig heb al meer dan voldoende :)

 

wel even een vraag : ik lees op het net dat je met de titan ook kan blind scannen . je zou dan zeker geen post missen .

kan je dan ook de fastscan van tvv gebruiken of gaan die beide niet willen samenwerken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yoeri

Als je blind scan gebruikt dan heb je inderdaad alle kanalen. Het merendeel is dan wel gecordeerd en heb je er zonder abbo geen beeld op..

Wat voor zin heb je dan als je al die blindscan doet als je toch geen beeld kan krijgen op die 'posten' als je er geen abbo op hebt.

Ik zou gewoon fastscan tv Vlaanderen doen. Je hebt dan alle beschikbare zichtbare kanalen netjes open een lijst.

 

Ps, DVBT is hier is West Vlaanderen veel meer dan je denkt. Een, Canvas, Kentnet Op 12 zijn gratis via de zendmast Egem te bekijken hoor. De Franse zenders die soms via audio control in de originele filmtaal te ontvangen (geen fransedubbing) (dat zijn er een heel pak) + de waalse er bij is een heleboel zenders die je er met een antennne op zolder gratis bij heb. DVBT is op die manier zeker het overwegen waard want de meeste van die zenders zitten niet in het TV Vlaanderen pakket..

Link naar reactie
Delen op andere sites

net de titan 1 3606 hd hier aangesloten.

dikke teleurstelling.

 

reageert op geen enkel commando (niet van de afstandsbediening of de eigen toetsen)

enige wat wel lukt is tussen standby en een scherm vol horizontale streepjes schakelen.....

 

iemand enig idee wat dit kan wezen of heb ik nu net een van de weinige fabrikatiefouten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ook alweer opgelost.

2de toestel voor boven uitgepakt en boven aangehangen.

 

daar was snel beeld.

daarna de 1ste boven getest en wel beeld.

 

slechte hdmi kabel dus   :P

 

nu eens in de manual zien hoe die A1/A3 duo lnb in te stellen.

Dit kan de titan allemaal zelf   gewoon een aut. fastscan  

 

Ceasar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...