Ga naar inhoud


Extra kaarten opgezegd,klopt de nota nog wel?


blitzteam

Aanbevolen berichten

Ik heb per 14/3 mijn 2 extra kaarten opgezegd. hiervan ook een schriftelijke bevestiging gekregen.

 

nu zie ik op mijn nota het volgende:

 

Open saldo na de laatste nota € 49,95

Automatische Incasso 27/01/2014 € -49,95

Extra kaart Familie-pakket 01/03/2014 t/m 31/03/2014 € 2,50 klopt dit

Extra kaart Familie-pakket 01/03/2014 t/m 31/03/2014 € 2,50 klopt dit

Combi Familie-pakket 01/03/2014 t/m 31/03/2014 € 39,95

HDTV-pakket 01/03/2014 t/m 31/03/2014 € 5,00

totaalbedrag € 49,95

 

heb dit op de site gevonden, maar als ik al een schriftelijke bevestiging heb gekregen( 17/2 ) is het toch , niet zo moeilijk om een en ander te regelen.

 

Omdat u de abonnementskosten vooruitbetaalt, bestaat uw laatste nota altijd uit de abonnementskosten voor de volledige kalendermaand.

 

Zodra uw abonnement is beeindigd, storten wij het teveel betaalde bedrag terug op het bij ons bekende rekeningnummer (IBAN). uit ervaring, ben ik eens benieuwd of dit wel gebeurt, misschien willen ze gewoon dat je het duur tel. nummer belt(kassa kassa).

 

nu zie ik dat ik gewoon de twee extra kaarten , de volle maand moet betalen, is dit normaal of......

het gaat niet over een wereld bedrag , maar gaan we weer ergens de fout in .

 

kan natuurlijk maar weer eens bellen, maar heb geen behoefte om weer aan een duur tarief te bellen.

15 c per minuut , neem een voorbeeld aan Ziggo , gratis nummer ( 1200 ).

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


Opzegtermijn is 1 maand. Dus als je per 14-03-2014 de boel hebt opgezegd ben je op 14-04-2014 er vanaf. Denk zelf dat er dan geen ontvangst meer is op die kaarten tot 01-05-2014

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzegtermijn is 1 maand. Dus als je per 14-03-2014 de boel hebt opgezegd ben je op 14-04-2014 er vanaf. Denk zelf dat er dan geen ontvangst meer is op die kaarten tot 01-05-2014

Als je per 14-3  hebt opgezegd dan stopt het abonnement ook op 14-3

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan moet je wel niet later als op 14-2 opzeggen per 14-3.

 

Opzegtermijn is 1 maand na afloop van je contractperiode .

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een foutje gemaakt wordt bij CanalDigitaal, hoe moeilijk kan zoiets zijn he.

Zelf heb ik mijn settopbox pakket per vervaldatum opgezegd, dit ruim een maand van te voren.

Ik had het schriftelijk en telefonisch gedaan voor de zekerheid, dit omdat ik regelmatig lees dat opzeggen niet goed gaat bij CanalDigitaal.

Over de schriftelijke opzegging heeft CanalDigitaal mij persoonlijk nog terug gebeld om te vragen of het echt zo was en of ik niet een kaartje tegen gereduceerde prijs wilde houden.

Mijn antwoord was daarop nee en kreeg een dag later een telfonische bevestiging van de opzegging.

Eind februari is er toch even zo goed bijna 80 euro van mijn rekening afgeboekt voor weer een jaar settopbox waar ik geen behoefte aan heb.

Diverse mailtjes, naar diverse mailadrssen van M7 of CanalDigitaal blijven van CanalDigitaal zijde onbeantwoord, het bedrag heb ik door de bank  laten stoneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...