muppet Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Wie heeft de maxdigital XP1000 in gebruik hoe werkt deze diegene die hem gaat gebruiken die gaat niet opnemen of andere gekke dingen doen deze kijkt alleen maar tv en misschien via het netwerk tv kijken. Ik ga er dan open pli 4 op zetten. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dageraad Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 die werkt gewoon als een vu solo, openatv volgens mij de beste image alles zit erop en aan is te bewerken via dcc en dreambox editer (zonder pasword) nooit te oud om te leren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zanco48 Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Ik heb sinds vrijdag een XP1000 waar ik OpenPLi 4.0 op gezet heb. Werkt uitstekend, ik ben er heel content mee. Heb er zelf een USB HDD op aangesloten en ook dat werkt goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muppet Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Bedankt voor de reacties vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Gebruik hem hier als 'speelmachine'. Werkt prima op OpenPli 4.0, OpenAtv, OpenVix. Heb via Diseqc 4 satellieten. LAN share via thuisnetwerk en opname via NAS. Geen enkel probleem... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wolverine Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Hier ook als slaapkamer ontvanger in gebruik met openpli 4.0 en draait hier perfect VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
masterw Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Hier ook ééntje besteld voor m'n schoonmoeder om tv te kunnen kijken in de waskamer tijdens het strijken. Spijtig genoeg slechte ervaring met het onvtangen exemplaar: 1. Het serienummer van de box kwam niet overeen met serienummer verpakking. 2. De batterijen zaten al in de aftstandsbediening en zijn van 2 verschillende merken. 3. Warranty seal is niet intact, dus box is ooit al eens opengemaakt. 4. De bijhorende HDMI kabel ontbrak. 5. De box reageerde niet op de afstandsbediening, ook niet met nieuwe batterijen en na herflashen van allerlaatste PLI software. conclusie: retour naar webwinkel voor omruil. Hopelijk meer geluk met nieuw exemplaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 maart 2014 Delen Geplaatst: 3 maart 2014 Dat was overduidelijk dus geen nieuw exemplaar... I.d.d. gewoon terug naar de winkel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
muppet Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2014 Zo zie je maar weer dat je alles moet controleren. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
masterw Geplaatst: 11 maart 2014 Delen Geplaatst: 11 maart 2014 Gisteren nieuw exemplaar ontvangen, alles was nu in orde. De laatste OpenPLI erop gezet en alles blijkt netjes te werken. Heb de box nog niet uitvoerig getest. Hoewel een interne schijf niet mogelijk is, blijkt deze box wel vlotter te draaien dan de 1ste generatie DM800HD. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 maart 2014 Delen Geplaatst: 11 maart 2014 Dat was ook mijn eerste ervaring. De CPU van de XP1000 is ietsje sneller, maar met name de drivers zijn wat meer up to date dan in OpenPli voor de DM800HD.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast djseppie Geplaatst: 21 mei 2014 Delen Geplaatst: 21 mei 2014 Ik gebruik de XP1000 als slaapkamer machine. OpenPLI erop. Werkt erg goed! De afstandsbediening is wel erg lastig te bedienen in het donker. Hij is aan de bovenkant vrijwel vlak waardoor je op gevoel niet de toetsen kunt bedienen. Misschien is het wel mogelijk om een andere afstandbediening te programmeren om met de XP1000 te gebruiken. Verder ben ik erg tevreden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 21 mei 2014 Delen Geplaatst: 21 mei 2014 Werkt ook met een dreambox afstandsbediening. Ook al bijna 2 maand stabiel en probleemloos met een aangepaste bootloader die de cpu opklokt van 500 mhz naar 750 mhz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 @theparasol Heb meteen mijn oude DM800SE AB ingesteld en dat werkt prima. Ook met de CFE_Bootloader naar 600Mhz. Nog steeds prima stabiel en wordt niet warm... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast djseppie Geplaatst: 22 mei 2014 Delen Geplaatst: 22 mei 2014 @theparasol Heb meteen mijn oude DM800SE AB ingesteld en dat werkt prima. Ook met de CFE_Bootloader naar 600Mhz. Nog steeds prima stabiel en wordt niet warm... Hoe heb je die afstandsbediening geprogrammeerd, kan er niet veel over vinden. De meeste handleidingen beschrijven hoe je de AB kunt programmeren voor bediening van de TV, maar dat werkt inmiddels al. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen