blackeyes Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 nergens een oud ijzerhandelaar in de buurt? die heeft wel een stuk over voor je vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Tuneboy Geplaatst: 28 maart 2014 Auteur Geplaatst: 28 maart 2014 Woon nog zolang niet waar ik nu zit dus zou even moeten kijken of die er is in de buurt
Tuneboy Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Kleine update, Ik heb nog een andere doe het zelf zaak bezocht en daar hadden ze dit ook niet. Toen ik wegwandelde van de persoon aan wie ik dit vroeg viel mijn oog op een gang waar ze tafelpoten verkochten. Nu heb ik een mooie gelakte tafelpoot van juist 60mm met afgeronde zwarte top op mijn voet staan. Ik had nog een vraagje over de schroefjes en boutjes van de T90. Voor het in elkaar zetten van de schotel best deze even inspuiten met tectyl of niet?
blackeyes Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 (aangepast) ken je beter doen als alles erop zit doe je het vantevoren dan haal je het meeste weer eraf met sleutelen 2 april 2014 aangepast door blackeyes vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Moderator ceesv Geplaatst: 2 april 2014 Moderator Geplaatst: 2 april 2014 Het hangt ervan af welke versie T-90 je koopt. De met Wavefield bedrukte schotels hebben tegenwoordig een betere kwaliteit schroefjes meegeleverd. Ga je voor jarenlang duurzaam uiterlijk kan je eventueel de schroeven vervangen door "echte" RVS schroeven. Na montage inspuiten met blanke tectyl verlengt de roestvije periode met 1 - 2 jaar. Mijn T-90 heeft nog de originele verzinkte schroeven en na 5 jaar zijn die inderdaad niet meer spic en span, maar vanaf de grond is dat niet echt zichtbaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tuneboy Geplaatst: 2 april 2014 Auteur Geplaatst: 2 april 2014 Volgens de foto op de shop staat de versie zonder bedrukking. Nuja is maar om te maken dat de roest hem niet verder zet op de schotel zeker. En ik kan er zeer makkelijk aan dus kan ik regelmatig controleren of er enige vorm van roest aanwezig is en eventueel maatregelen kan nemen. ga alvast een bus tectyl in huis halen.
blackeyes Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 en de wavefield t90 leverd de schotel met rvs bouten en moeren daar heb je geen omkijken naar vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Tuneboy Geplaatst: 7 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2014 Gisteren nog wat gesleuteld aan de schotel en ondertussen wat foto's genomen van mijn setup: volgende sats staan er op. 45°E 42°E 39°E 36°E 30.8°E (alhoewel ik maar geen lock krijg op deze sat) 28.2°E 26°E (enkel een kanaal of 8 constant beeld, de rest schommelt tussen juist wel of geen beeld) Mischien LNB vervangen door beter type. 23.5°E 19.2°E 16°E 13°E 10°/9° E 7°E 4.9/5.0° E 0.8°W 5.0°W
Sprietje Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 Waarom staat die lnb voor de 26e zo laag en ver naar voren?
Tuneboy Geplaatst: 7 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2014 ik wist dat die vraag ging komen Wel het is heel simpel. Indien ik de LNB zet zoals de andere (in lijn) dan ontvang ik gewoon niks van zenders. Enkel zoals hij nu staat ontvang ik die zenders. Heel vreemd voor mij maar weet niet hoe dit komt.
Sprietje Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 Is het geen ruimtegebrek omdat de lnb-klemmen zo breed zijn door de klemschroeven die links en rechts van de lnb zitten?
Tuneboy Geplaatst: 7 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2014 Neen want ik kan die LNB nog zowel naar links als naar rechts verschuiven (is wel niet zo duidelijk op de foto) maar indien ik dit doe dan valt het beetje signaal dat ik heb volledig weg. mischien eens proberen met een andere LNB. Op de MBC zenders haal ik ongeveer 40% signaal. Al de rest op ongeveer 25% wat dus net de grens is tussen wel of geen beeld oop vu+ solo2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen