Ga naar inhoud


Arabische & Nederlandse zenders


Satteliet

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Ik heb een vraag...

 

Ik heb totaal geen verstand van zenders en schotels en alles wat technisch is . En ik zoek iets een box ofzo waarmee je Nederlandse zenders en Arabische zenders ontvangt. Want ik heb gezien dat je een abonnement moet nemen om MBC1 te ontvangen en ik heb geen abonnement voor Nederlandse zenders wel hebben we een schotel waarmee we Arabische zenders kunnen kijken maar MBC1 doet het dus niet meer via Hotbird . . Ik heb wel wat gelezen over een Dreambox ofzo maar ik dan staat er weer dat je codes moet gaan installeren. En bij KPN hebben ze ook geen abonnement pakket met Arabische zenders. Kan iemand me dit uitleggen want begrijp er niks van. En weet iemand hoe ik MBC1 weer kan kijken op tv 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Op dit forum wordt alleen gesproken over officiële abonnementen.

 

Installeren van codes op Dreamboxen zijn hier taboe!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt alle zenders uit de MBC familie via BADR op 26gr oost of Nilesat op 7gr west ontvangen in NL. Deze zijn free to air.

Geen abbo nodig. Het lijkt mij dat BADR in Nederland makkelijker te ontvangen is dan Nilesat.

Je moet er wel een wat grotere schotel, ca. 1 mtr. voor hebben.

Enkele MBC kanalen in HD kun je via Yahsat op 53gr. oost ontvangen. Hiervoor heb je echter een zeer grote schotel nodig. ga maar van een meter of 2-3 uit.

Ik ontvang MBC op Yahsat ten zuiden van Frankfurt met 1,20 mtr. niet. Wel de kanalen van DMI (Dubai TV, Noor Dubai en Dubai one, etc.)

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreambox is old skool, hier mag je niet over alternatieven praten maar via buren of in de avondwinkel of koffiehuis krijg je wel info!

 

Voor Badr en Nilesat moet je schotel wel kunnen draaien, terwijl dat mogelijk niet hoeft ..... al weet ik dat natuurlijk niet, als je verder op 13E kijkt!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...