Ga naar inhoud


sync probleem na omzetting van hd ts (vu) naar dvd kwaliteit.


Aanbevolen berichten

Hi,

omdat hd niet gaat over wifi,en die android nu ook bij mij niet goed gaat voor hd,ondanks de vele interessante tips.

Zet ik deze om van een hd ts formaat van mijn vu duo over naar dvd kwaliteit met freemake videconverter.

Na een tip van een medelid,waarvoor ik kloeg dat het misloopt,werkt deze nu terug prima,dank voor de tip  :) .

Helaas ervaar ik sync problemen,dat beweging mond en spraak niet meer gelijk loopt.Als er dan soms ook nog eens ondertiteling bijhoort,durft dit ook onverhoopt te geraken,en is mondbeweging spraak en ondertitel in de war.Ik vraag mij eigenlijk af,hoe dat komt,omdat een ts bestand één enkel bestand is  :confused: .

Ook ervaar ik dat,als ik met win x dvd ripper dergelijke doe.(dvd omzetten naar mpg4).

Wat ik ook naar ervaar is,als ik de bestanden zet op mijn ssd schijf,en omzet,dan wordt er op een bepaald moment de mechanische opslagschijf d opgestart,en gaat freemake prompt in de foutmelding.Waarom freemake d nodig heeft,is mij een raadsel,omdat ik niks vind van tijdelijk opslag of zo op die schijf.

Maar ik los het op,door bron en doelbestand op die mechanische schijf te zetten.

En blijkbaar is het niet aangeraden,om in freemake,het bestand rechtstreeks te selecteren in het netwerk,want dan heb ik veel problemen.

Dus deze zijn allemaal opgelost,maar het sync probleem blijft.

Misschien heeft iemand een oplossing?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sync probleem is mij nooit opgevallen bij omzetten van ts file in Freemake. Waar praat je over? Fractie van een seconde?

Freemake maakt een tijdelijke map aan. Bij opties kan je instellen waar die tijdelijke map aangemaakt wordt. Waarschijnlijk staat die bij jou standaard ingesteld op de D schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...