boumro Geplaatst: 13 juni 2014 Geplaatst: 13 juni 2014 (aangepast) Als ik mijn cart share met de box van mijn dochter kan dan cd zien dat ik dat doe? Thanks.. Boumro 13 juni 2014 aangepast door boumro
theparasol Geplaatst: 13 juni 2014 Geplaatst: 13 juni 2014 Jazeker en ze blokkeren hem direct maar je moet wel blijven betalen tot einde contract!
Beheerder Michel Geplaatst: 13 juni 2014 Beheerder Geplaatst: 13 juni 2014 Er gaan geruchten dat men in sommige kaarten zelfs mini-camera's heeft ingebouwd. Dan kunnen ze je zeker zien Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
boumro Geplaatst: 13 juni 2014 Auteur Geplaatst: 13 juni 2014 (aangepast) jij ben zeker de leukste thuis he f*ck*ing pipo!!!! 13 juni 2014 aangepast door Michel Waarschuwing vanwege je volstrekt onnodige taalgebruik!
edbe Geplaatst: 13 juni 2014 Geplaatst: 13 juni 2014 Jazeker en ze blokkeren hem direct maar je moet wel blijven betalen tot einde contract! wat Canal Digitaal allemaal niet kan, alleen geen extra HD kanalen lanceren.... 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
natte Geplaatst: 14 juni 2014 Geplaatst: 14 juni 2014 cardsharing mag niet en is illegaal play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Terradon Geplaatst: 14 juni 2014 Geplaatst: 14 juni 2014 En cd heeft op de beide Astra's nu weleens waar sd camera's waarmee ze tot voor kort alle betalende kaarten konden checken en dus nu ook niet betalende.....is maar dat je het ff weet.... Groetjes..........................
natte Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Voor mij geen probleem. Heb legaal belgenabonnement.ik ben cd's daar zeer dankbaar voor. Ze mogen mij gerust zien. Maak volle bak reclame voor cd's op Belgische foras play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen