Ga naar inhoud


Ik wil downgraden, welke stap ie het beste?


Jürgen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En waarom zou je geen hd pakket willen anders dan dat je het niet nodig hebt?

Je 2e kaart houd je nu toch ook ondanks dat je die niet nodig hebt?

 

Wellicht zijn er wat zenders die je perse wilt en die je niet in het HD pakket hebt?

Zelfde geld voor het hd pakket waar canvas en history wel inzitten en dan nog in hd ook.

Voor de prijs hoef je het niet te doen, denk dat je met het hd pakket nog wat goedkoper uit bent aangezien je al eerder aangaf geen behoefte te hebben aan de 2e kaart.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad redenen om het SD pakket te nemen en niet het HD pakket en wel de 2e kaart te handhaven.

 

Dus ik heb dit besluit weloverwogen genomen en daarbij zou ik het graag willen laten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp gaat over de vraag hoe ik het beste kan downgraden.

Die vraag is voor mij beantwoordt en ik heb dit advies al eerder opgevolgd.

 

Ik zie dan in dit kader ook geen toegevoegde waarde om mijn keuze verder toe te lichten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou juist het omgekeerde doen. ik heb famylyhd en zou willen upgraden maar kan dit niet door belg te zijn (geen mijn canaaldigitaal). maar kom klaag niet heb dankzij cds toch verschillende pakketten.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dan in dit kader ook geen toegevoegde waarde om mijn keuze verder toe te lichten.

Je zou als beloning mijn nieuwsgierigheid kunnen bevredigen en mogelijk ook die van andere posters die hun best gedaan hebben je een zo goed en neutraal mogelijk advies te geven.

Lijkt me een kleine moeite.

En je hebt  nog tijd zat op je beslissing terug te komen, die is nog niet definitief.

 

Maar laat maar hoor, parels voor de .......

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij jouw beloning en ik hoop dat daarmee jouw nieuwsgierigheid is bevredigd en eveneens hoop ik dat we het hierbij dan echt kunnen laten.

 

Het ontvangen van de CD HD zenders die niet standaard in het SD pakket zijn opgenomen voegen niets toe aan mijn kijkplezier maar dat schreef ik eerder ook al.

Verder vind ik het verschil in de weergave tussen SD en de HD beelden v.w.b. de Nederlandse CD kanalen voor mij te verwaarlozen maar dat is mijn persoonlijke mening en dat zal ook wel gerelateerd zijn aan de afmeting TV versus kijkafstand.

Als ik naar de Duitse HD kanalen kijk dan heb ik de indruk dat ik daar wel meer verschil in zie maar dat kan ik me ook verbeelden want dat is immers voor mij niet te onderbouwen.

 

Ik kijk regelmatig via mijn Tablet en Smartphone naar de CD TV kanalen en dan is het sowieso geen goede optie om dit in HD te doen, dit i.v.m. de regelmatige haperingen terwijl het streamen van SD kanalen perfect verloopt.

 

Het aanhouden van een 2e kaart is interessant omdat ik dan altijd over een reserve kaart kan beschikken als ik 6 maanden in Spanje overwinter.

Als mijn hoofdkaart daar onverwacht onbruikbaar wordt heb ik wel een probleem zonder reserve kaart.

Tevens kan ik met deze kaart een mede kampeerder tijdelijk uit de nood helpen als er iets met zijn eigen kaart aan de hand is en dat gebeurt er nog wel eens.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij jouw beloning en ik hoop dat daarmee jouw nieuwsgierigheid is bevredigd en eveneens hoop ik dat we het hierbij dan echt kunnen laten.

 

Het ontvangen van de CD HD zenders die niet standaard in het SD pakket zijn opgenomen voegen niets toe aan mijn kijkplezier maar dat schreef ik eerder ook al.

Verder vind ik het verschil in de weergave tussen SD en de HD beelden v.w.b. de Nederlandse CD kanalen voor mij te verwaarlozen maar dat is mijn persoonlijke mening en dat zal ook wel gerelateerd zijn aan de afmeting TV versus kijkafstand.

Als ik naar de Duitse HD kanalen kijk dan heb ik de indruk dat ik daar wel meer verschil in zie maar dat kan ik me ook verbeelden want dat is immers voor mij niet te onderbouwen.

 

Ik kijk regelmatig via mijn Tablet en Smartphone naar de CD TV kanalen en dan is het sowieso geen goede optie om dit in HD te doen, dit i.v.m. de regelmatige haperingen terwijl het streamen van SD kanalen perfect verloopt.

 

Het aanhouden van een 2e kaart is interessant omdat ik dan altijd over een reserve kaart kan beschikken als ik 6 maanden in Spanje overwinter.

Als mijn hoofdkaart daar onverwacht onbruikbaar wordt heb ik wel een probleem zonder reserve kaart.

Tevens kan ik met deze kaart een mede kampeerder tijdelijk uit de nood helpen als er iets met zijn eigen kaart aan de hand is en dat gebeurt er nog wel eens.

Tuurlijk kunnen we het achter ons laten, we proberen met zijn allen alleen maar je een zo goed mogelijke beslissing te laten maken,je  goed voor te lichten dus.

Ik wilde het daarnaast echt graag weten want ik begreep je keuze niet en het zou gekund hebben dat ik iets over het hoofd had gezien.

Heb niets op te merken over een 2e kaart, als je dat het geld waard vind vind je dat.

 

Echter mbt. het HD pakket is het zo dat je daar een ander pakket bij MOET afnemen.

De zenders die in dat pakket zitten krijg je dus zowiezo ook in SD kwaliteit.

Het goedkoopste is dan het SetTopBoxPakket á 6.77

Ik heb daar een korting op gekregen van 20 euro p/jr waardoor ik 5,- p/mnd betaal voor het STBP en nog eens 5 euro p/mnd voor het HD pakket.

Ik heb eerder al aangegeven dat als je het HD pakket hebt met daarbij het themapakket (kun je alleen in de nota vinden) dat je dan nog een hele zwik met SD zenders erbij mag houden.

 

In het kort komt het er zo op neer dat als je je HD pakket zou houden je met een 2e kaart op wat dubbeltjes na hetzelfde geld kwijt zou zijn en dat je dan een verdedigbaar mooier pakket hebt.

Ook al zie je de meerwaarde nu niet van de HD zenders, je weet maar nooit hoe lang je tv nog mee gaat en aangezien je de gangbare zenders ook in SD hebt kun je de HD zenders ook zien als mooi meegenomen.

 

Het komt er uiteindelijk op aan welke zender(s) je echt belangrijk vind ook al is dat secundair, zo zal ik nooit een cent uitgeven aan Oranje TV, die had ik eerst wel omdat die met het famillie (non hd) pakket te zien was en die ben ik nu kwijt aangezien het een SD zenders is en die niet in het STBP zit.

Ik denk dat dat nou typisch zo'n zender is die van doorslaggevend belang kan zijn.

Zo vond ik Canvas HD belangrijk en "de rest" mooi meegenomen.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...