Jürgen Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Ik maak al vele jaren gebruik van een Basis pakket + HD pakket + extra kaart STB pakket. Totaal betaal ik daarvoor € 19,45 p/m. Nu is het de bedoeling dat ik eigenlijk alles opzeg en een nieuw abonnement afsluit en wel het STB pakket met HD zonder extra kaart. Volgens mij zou dit dan nog maar € 9,95 p/m bedragen. Ik heb CD circa 10 dagen geleden per mail gevraagd hoe ik dit het beste kan omzetten maar zoals gebruikelijk nog geen reactie ontvangen. Wel meteen de volgende dag een verzoek om het Klantevredenheidsonderzoek te willen invullen, absurd. Nu dat ik eigenlijk geen reactie meer verwacht vraag ik me af wat nu het beste is om het gewenste resultaat te bereiken. Gewoon bellen en de vraag opnieuw stellen of alles opzeggen en dan opnieuw een abonnement nemen maar in dit geval moet ik waarschijnlijk weer administratiekosten betalen. Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erwin05-verwijderd Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 (aangepast) Zenderpakket opzeggen Om uw abonnement te wijzigen of om op te zeggen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer:0900-9323 (€ 1 per gesprek). Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u uw smartcardnummer bij de hand te houden.U vindt uw smartcardnummer op de achterkant van uw smartcard.Onze medewerkers staan van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 17:30 uurvoor u klaar. Deze info is te vinden door in te loggen op mijn canaldigitaal. 18 juni 2014 aangepast door erwin05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Tja, hoe ik een zenderpakket moet opzeggen is me wel duidelijk maar kan ik daarna weer een nieuw abonnement aanvragen zonder dat ik dan met diverse extra (administratie- /registratie)kosten wordt geconfronteerd of is het beter om hen te bellen? Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
erwin05-verwijderd Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 (aangepast) Bellen dus, vragen kost niets. En er staat: Om uw abonnement te wijzigen of om op te zeggen. 18 juni 2014 aangepast door erwin05 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Bellen dus, vragen kost niets. En er staat: Om uw abonnement te wijzigen of om op te zeggen. behalve bij de bel-support-desk 0900-9323 (€ 1 per gesprek). daar kost het gewoon altijd iets en niet eens gecertificeerd. dat is duur genoeg als je sowieso na een halve minuut eruit vliegt Ready Baby Jeanne Added Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martjeB Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Ik zou alles opzeggen mbv het formulier hier op sat4all. Je kunt hierop de reden aangeven, waarom je wilt stoppen. Dan gaan ze jou bellen en bieden ze je iets aan waar jij misschien wat aan hebt. Gtz. Martje B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1pm Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 ja klopt gewoon die handel opzeggen gegarandeert dat ze contact met je gaan opnemen en dan zeg je wat je wil spaart je een hoop bel kosten weer ! 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2014 (aangepast) Op jullie advies heb ik inderdaad vanmiddag naar CD gebeld en ik werd niet alleen vrij snel maar vooral heel netjes geholpen, schijnbaar kan dit ook in tegenstelling van de vele negatieve reacties hier op het forum. Uiteindelijk heb ik nu het Basis pakket zonder HD voor € 12,95. Toen ik vroeg om mijn extra oranje kaart á € 1,50 p/m op te zeggen kreeg ik wel een heel vreemd voorstel. Men stelde voor dat als ik de extra kaart niet opzeg dat ik dan € 2,= korting op mijn Basis pakket ontving waardoor ik per saldo uitkom op € 12,45 incl. extra kaart. Hier ben ik dan ook op ingegaan en wacht nu maar de schriftelijke bevestiging af die ik binnen een paar dagen in de bus zou krijgen. 18 juni 2014 aangepast door Jürgen Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 18 juni 2014 Moderator Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Op jullie advies heb ik inderdaad vanmiddag naar CD gebeld en ik werd niet alleen vrij snel maar vooral heel netjes geholpen, schijnbaar kan dit ook in tegenstelling van de vele negatieve reacties hier op het forum. Even in het algemeen en niet Canal digitaal in het bijzonder, Iemand die goed geholpen is heeft die behandeling gekregen die hij verwacht te krijgen. Zo een klant zal dan niet zo snel hier schrijven, er is namelijk aan zijn verwachting voldaan. Een ontevreden klant zal veel sneller daarover berichten. In dit licht dient men de verhouding tussen positieve en negatieve reacties over providers te zien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Hele rare actie dan... of die medewerker is een behoorlijke poos met ziekteverlof geweest! http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/tarieven-oudeabonnementen/ Daar staat toch duidelijk dat die niet meer verkocht worden ?! Maar dat is 7 euro per maand, 84 euro op jaarbasis tenminste als die korting permanent is. Uiteraard zonder HD kanalen maar wel natuurlijk weer met een jaarcontract, maar daar kom je nog wel achter! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2014 (aangepast) Ik ben inderdaad ook reuze benieuwd wat er nu uiteindelijk op de nog te ontvangen schriftelijke bevestiging komt te staan. De medewerker had het naast het noemen van het Basispakket ook over een Recreatiepakket van € 12,95 per maand (12 maanden lang), zie link http://www.canaldigitaal.nl/recreatieset-aanbieding/ en vertelde dat ik dan de € 99,= natuurlijk niet hoefde te betalen omdat ik immers geen recreatieset met ontvanger nodig had. Op zich mis ik de HD kanalen niet zo zeer omdat de NPO zenders toch al in HD worden weergegeven en daar kijk ik toch het meest naar als ik al TV kijk. Mijn vrouw kijkt graag naar films op RTL8 en die worden ook alleen maar in HD uitgezonden, de rest missen we nauwelijks. Oh ja, ...en mocht de korting na 12 maanden onverwacht toch nog vervallen dan zeg ik alsnog mijn extra kaart op en verkoop ik die. 18 juni 2014 aangepast door Jürgen Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Je hebt dus geen basis abonnement zonder hd maar gewoon een recreatiepakket voor het hele jaar. Vaag dat ze basis abonnement zonder hd uit assortiment halen maar recreatiepakket voor het hele jaar wat inhoudelijk zelfde is handhaven... Zal wel zijn voor de suggestie die er vanuit gaat basis pakket is goed genoeg voor ons. Dat type recreatiepakket is trouwens goed verstopt op hun site, ze slijten natuurlijk liever een basispakket met HD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Klopt, via hun site heb ik het ook niet kunnen vinden, daar moest Google aan te pas komen. Het is en blijft een vreemd verhaal, zeker vwb de verstrekte korting van € 2,= als ik de extra kaart niet opzeg. Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattv4iedereen Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Even in het algemeen en niet Canal digitaal in het bijzonder, Iemand die goed geholpen is heeft die behandeling gekregen die hij verwacht te krijgen. Zo een klant zal dan niet zo snel hier schrijven, er is namelijk aan zijn verwachting voldaan. Een ontevreden klant zal veel sneller daarover berichten. In dit licht dient men de verhouding tussen positieve en negatieve reacties over providers te zien. Dit is zeer afhankelijk,wie je aan de lijn hebt en van welke provider ook.Bij een belgisch bedrijf,lees ik heel vaak,hoe hun medewerkers in het call center grof gaan tegen hun klanten,tijdens een gesprek.Ik ben bij ditzelfde bedrijf altijd vriendelijk en met respect geholpen. Maar ik denk dat de eerste woorden die je zegt,ook het gesprek beïnvloed.Als je beleeft blijft,en je probleem rustig uitlegt,ervaar ik meestal positieve zaken bij die call centers.Maar als je arrogant begint,en die mensen begint uit te schelden,zodra je ze aan de lijn hebt (ken zo'n mensen),dan heb je een reële kans,dat ze ook onvriendelijk gaan doen. dit is een beetje top offic,maar wilde reageren op bericht van ceesv. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 Dit is zeer afhankelijk,wie je aan de lijn hebt en van welke provider ook.Bij een belgisch bedrijf,lees ik heel vaak,hoe hun medewerkers in het call center grof gaan tegen hun klanten,tijdens een gesprek.Ik ben bij ditzelfde bedrijf altijd vriendelijk en met respect geholpen. Maar ik denk dat de eerste woorden die je zegt,ook het gesprek beïnvloed.Als je beleeft blijft,en je probleem rustig uitlegt,ervaar ik meestal positieve zaken bij die call centers.Maar als je arrogant begint,en die mensen begint uit te schelden,zodra je ze aan de lijn hebt (ken zo'n mensen),dan heb je een reële kans,dat ze ook onvriendelijk gaan doen. dit is een beetje top offic,maar wilde reageren op bericht van ceesv. Goh... zou je denken? Ik geloof al die bla bla verhaaltjes niet over slechte support. Natuurlijk komt het voor. En natuurlijk heeft de ene betere support dan de andere. Maar het zijn geen speelplaatsen, het zijn bedrijfen die geld willen verdienen en als daar support bij hoort wil je als directeur ook dat dit goed geregeld is. Ik denk dat beste oplossing, zoals inmiddels uitgevoerd, gewoon bellen is. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen