Ga naar inhoud


Humax irci 5400, kan ik hier nog iets mee?


New

Aanbevolen berichten

Ohh..nog vergeten te vermelden. Je kunt er nog een heleboel radio kanalen mee ontvangen, zolang ze in MPEG2 uitzenden.

De oude trouwe Humax 5400 mag dan wel "End of Life zijn" maar je hoeft hem nog lang niet weg te gooien.

Ik gebruik er een bij mij in de keuken met een oud klein Grundig TV-tje van 25 jaar oud en kijk er iedere ochtend bij het ontbijt naar het nieuws, CNN of het Morgen Magazin op ARD/ZDF. Het beeld is voor SD op een beeldbuis TV prima.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel erg bedankt voor jullie reacties en inzet Smetje en Ijzerbout .... (hahaha hoe verzin je het)....

 

ik denk toch dat ik probeer iemand blij te maken met deze "hobby doos" ik heb er zelf geen tijd meer voor om er in te verdiepen en de juiste software etc.  ervoor op te snorren.

 

nog een tip welk moderne reciever tegenwoordig goed doet en hobbymatig gekraakte gecodeerde zender mee te kunnen bekijken ?

 

ben er echt helemaal uit wat er nu voor leuk spul op de markt te verkrijgen is.

 

mvg

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de Humax 5400 kan, kan bijvoorbeeld de VU+Uno ook. In feite iedere Linux  gebaseerde ontvanger. Hoe dat gaat kun je op dit forum niet te weten komen. Dat is tegen de regels van dit forum.

De oude Hummer draaide ook al onder Linux.

Maar in zo´n nieuwe ontvanger moet je ook tijd en geduld in steken om er alles uit te halen wat erin zit.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

nog een tip welk moderne reciever tegenwoordig goed doet en hobbymatig gekraakte gecodeerde zender mee te kunnen bekijken ?

 

Tegenwoordig is dat not done, de wetgever heeft het strafbaar gesteld waardoor dit onderwerp op dit forum taboe is.

Verder zorgen die hobbyisten ervoor dat de legale abonnee steeds meer geconfronteerd wordt met beperkende maatregelen en extra kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig is dat not done, de wetgever heeft het strafbaar gesteld waardoor dit onderwerp op dit forum taboe is.

Verder zorgen die hobbyisten ervoor dat de legale abonnee steeds meer geconfronteerd wordt met beperkende maatregelen en extra kosten.

 

Ja.....zucht.....  zal nu maar een andere hobby zoeken dan he.....

 

thnxs all voor jullie inbreng en wat mij betreft slot erop!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...