Ga naar inhoud


Rebox 8500, hoe ontvangst met Multitenne?


Mbeurskens

Aanbevolen berichten

Ik heb een rebox 8500 aangeschaft met technisat multytenne twin lb satman 45. Op astra 19,2 krijg ik 75% kwaliteit enop eutelsat 13, 35% kwaliteit. Op astra 23,5 en astra 28,5 krijg ik 0% kwaliteit. Ik heb al verschillende instellingen in diseqc stand geprobeerd maar dit brengt niets. In de handleiding van technisat staan instellingen die ik op de rebox niet kan ingeven. Wie kan mij verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een rebox 8500 aangeschaft met technisat multytenne twin lb satman 45. Op astra 19,2 krijg ik 75% kwaliteit enop eutelsat 13, 35% kwaliteit. Op astra 23,5 en astra 28,5 krijg ik 0% kwaliteit. Ik heb al verschillende instellingen in diseqc stand geprobeerd maar dit brengt niets. In de handleiding van technisat staan instellingen die ik op de rebox niet kan ingeven. Wie kan mij verder helpen? 



Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even een paar vragen,

 

Heeft de antenne al wel op een andere ontvanger gewerkt of is die nieuw opgehangen en misschien nog niet goed uitgericht?

Indien het een nieuwplaatsing van de antenne is, in welke regio staat de antenne?

Heb je de diseqc instellingen van de ontvanger juist ingesteld?

De juiste instellingen zijn onder meer in dit topic beschreven:

http://www.sat4all.com/forums/topic/292153-technisat-multytenne-twin-geen-hotbird/

 

Heb je een fastscan gedaan, daarmee worden de diverse zenders op Astra 2 en hotbird al in je zenderlijst opgenomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Cees,

 

dank je wel voor je reactie. ondertussen is me het gelukt de decoder goed in te stellen zodat ik 75% beeldkwaliteit heb op astra 19,2 23,5 en 28,2. 13.0 Eutelsat 45% beeldkwaliteit, maar daar ontvang ik ook de zenders goed.

bedankt nogmaals

mvg

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...