Dukdalf Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Hallo, Zou iemand weten hoe het komt dat de Regionale kanalen West, Zeeland en Brabant in de uren na 00.00 niet te ontvangen zijn. Overdag geen enkel probleem. Ook geen verschil tussen kaartlezer en module, in zowel een Vu+ als een Xtrend. Groeten.
Eduard07 Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Op dat moment wordt de frequentie gebruikt voor Penthouse. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sprietje Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Beste Dukdalf:Zie de kanalenlijst van CanalDigitaal: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdfZenders die maar een gedeelte van de dag te ontvangen zijn vindt je bij de posities: 43, 54, 55, 56, 71, 72, 73, 263, 264, 266, 268 en 269
Dukdalf Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Geplaatst: 7 juli 2014 Dat ook deze als deelkanalen werden gebruikt wist ik niet. Dat ik Humor Tv en Holland Doc, waar ik graag naar kijk, overdag moet missen baal ik erg van. Zit natuurlijk wel een commerciële gedachte achter dat het uitsluitend NPO kanalen zijn die gedeeld moeten worden. Nog even en je moet voor een vast basispakket naar een andere provider.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen