Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het? - deel 5


reho

Aanbevolen berichten

hint : Sedert eeuwen is dit het familiehuis van een :

 

 

post-37533-0-20830100-1422211064.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 947
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hint : Bijna "apero time" !

 

Laat jullie verleiden maar zeker niet misleiden. ;)

 

 

post-37533-0-55769800-1422269164.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

hint : In een andere song van hetzelfde album wordt in de songtekst verwezen naar een vreselijk bloedbad met tientallen doden dat heeft plaatsgegrepen in de USA.

 

Kleine doordenker : verschillende keren komt in de songtest ook dit voor.....

 

 

post-37533-0-58902700-1422292179.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was even zoeken, vooral ook omdat ik niet zo'n enorme autokenner ben, maar volgens mij ben ik er nu uit..

 

De song in de commercial van de auto (jawel, een Toyota..) is Join with Us van de band The Feeling.

De song Without You gaat over de Virginia Tech shooting, in de lyrics wordt de zin "Wonder what the time is in London" meerdere malen herhaald.

 

The majority of the album was recorded at the Bradley House - a stately home in Maiden Bradley near Warminster, Wiltshire (home of the Duke of Somerset)

 

De "Keep Calm Lisa and Drink Wine"-hint kan ik helaas niet verklaren. En al is mijn naam geen Lisa, vond het wel een goeie tip  :D

 

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Feeling

 

de locatie : http://goo.gl/maps/6Pq6m

 

Vond dit ook nog : http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/7243296.stm

 

En de betreffende song :

 

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi , alles perfect Truus !

 

 

De "Keep Calm Lisa and Drink Wine"-hint kan ik helaas niet verklaren
 

 

Had gemeld om jullie te laten verleiden maar niet te misleiden . Die Lisa had er niets mee te maken , maar wel de fles rosé wijn . Ik kon ook een gewone foto van een fles (glas) rosé geplaatst hebben maar dit vond ik dan te gemakkelijk.

 

Op hun debuutalbum "Twelve Stops and Home" staat de prachtige song : Rosé

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ros%C3%A9_%28song%29

 

Dan Gillespie Sells said that whilst writing the song he was very fond of rosé wine. The basic song was composed while they were drunk on the beverage, and started out as just a drinking song. Later, once they were sober, they condensed and refined it into what is heard on the album.

 

Verder alles prima uitgelegd. Niets aan toe te voegen. Ik plaats nog even deze song , vind het een heel tof nummer , bij een glaasje rosé. :grin:

 

Aan jou voor een volgende ....

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was een mooie opdracht, Crazy Sat, met lekker wat speurwerk. Heb alleen nu inmiddels wel genoeg Toyota commercial's voor de rest van mijn leven gezien, lol

 

Er zijn reeds vele mooie live-opnames uit de Abbey Road studio gekomen, deze hoort zeker in dat rijtje thuis. Héél mooi hoor, zelfs zonder glaasje rosé  :)

 

ok, een nieuwe dan maar.

 

Een bijzondere locatie, dit was tevens de plek waar de videoclip van een bijzondere song werd opgenomen. 

 

 

post-62319-0-68896300-1422347647.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus, ik heb alle respect voor de muzikale smaak van je zoon, maar een opdracht oplossen die als sneeuw voor de zon verdwijnt is niet zo vanzelfsprekend. Ik was de dame al een paar keer tegengekomen, maar hoe breng je een video die opgenomen is tussen ijzige muren in verband met de gezochte plaats? Wel, blijkbaar is deze jongen daarvoor verantwoordelijk:

Brent Christensen : Though a bit of snow might help, the ice castle he is constructing in Silverthorne, Colorado, relies primarily on cold temperatures and water.

En zo kan deze muzikante haar  video opnemen:

 

Lindsey Stirling – Crystalize

One afternoon we were brainstorming on ideas for video at the Ice Castle in Silverthorne (2012). Brent had an idea to have his nephew over, so in a week or so they arrived to Colorado in absolutely FREEZING temperatures and shot a quick video at the Ice Castle…Well, it turns out that that shortly after it was posted, the video became the most viral video globally for about a week. It finished the year as #9 on all of Youtube for 2012 and currently has over 80,000,000 hits.

en ondertussen zijn het er al zowat 113 miljoen hits.

De inspiratie vond ze bij:  Dr. Masaru Emoto, 

Hij was de man die het "geheugen van water " lanceerde.Meer info: overal op het ww-net.

En de plaats: Silverthorne, USA: http://goo.gl/maps/g7ZXs

en hier is de dame in kwestie:

 

 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...