Ga naar inhoud


Wat voor abonnement is dit


sipke41

Aanbevolen berichten

Kan een van jullie mij ook vertellen wat voor abonnement ik heb Ik betaalde in juli verleden jaar €13.45 en op dit ogen blik€14.95 en sinds kort na dat ik mijn extra kaart meer moet bij betalen €17.45 Ik dacht dat dit  het Set Top Box Pakket was Ik vraag dit omdat CD mij probeert het Basis pakket aan te smeren en dat wil ik niet

 

Mvrg Sipke41

aangepast door sipke41
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanneer je per jaar betaalt is het het settop pakket, betaling daarvan gebeurt 1 keer per jaar.

Betaal je maandelijks, kijk dan bij "mijn Canaldigitaal" naar je gegevens of bel ze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13,45 lijkt erg veel op 12,95 voor het oude basispakket,en 1,50 voor een extra settopkaart.

maar die 1,50 is er niet meer momenteel.

maar omdat ze je juist basis willen verkopen denk ik niet dat je dat al hebt,en dus stb hebt,met los HD erbij.

met extra kaart zou het 3 euro duurder moeten zijn,dus 16,45.

misschien krijg je 1,50 korting van ze?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan een van jullie mij ook vertellen wat voor abonnement ik heb Ik betaalde in juli verleden jaar €13.45 en op dit ogen blik€14.95 en sinds kort na dat ik mijn extra kaart meer moet bij betalen €17.45 Ik dacht dat dit  het Set Top Box Pakket was Ik vraag dit omdat CD mij probeert het Basis pakket aan te smeren en dat wil ik niet

 

Mvrg Sipke41

 

Beste Sipke41

 

Je hebt nu een basis pakket met tweede kaart.

Het basis pakket kost € 13,95 per maand en de tweede kaart € 4,- per maand, maakt € 17,95 per maand.

SetTopBox kost € 6,66 per maand plus € 4,- maakt € 10,66 per maand. Jij betaald meer dus dit pakket heb je niet.

 

CanalDigitaal kennende willen ze je het BasisHD pakket verkopen/aansmeren voor € 17,95 plus je tweede kaart van € 4,- maakt € 21,95 per maand.

 

Kijk maar eens of je de muziek zenders MTV kan ontvangen, die zitten niet in het SetTopBox pakket..

Heb je daar wel beeld op dan heb je geen SetTopBox pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou toch fijn zijn als CanalDigitaal is duidelijker gaat worden met de soorten abonnementen welke ze wel en niet meer voert.

Daar dan ook de juiste prijzen bij vermeld en ook duidelijk gaat laten zien welke kanalen en in welke vorm er in die pakketten thuis hoort.

Nu is er geen touw aan vast te knopen, er is bijv. een vervallen basis pakket maar er is ook een basis HD pakket, lekker duidelijk dus.

Via mijn CD kom je ook niet altijd bij de juiste info, het moet verboden zijn om op deze manier diensten aan te bieden.

Waarom niet gewoon een 3- tal verschillende pakketten waar elke abonnee zijn juiste keus uit kan maken en dan precies weet wat het maandelijks kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...