Ga naar inhoud


Lg 42lb561v-Zc, kan ik ik op deze TV een wifi stick aansluiten?


Aanbevolen berichten


  • Moderator

Zo te zien niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar bedien je dan het smart gedeelte?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag het lekker aan LG zelf... ff maltje die kant op.

 

In de specs staat "Wifi -> ready"

Maar in de manual staat helemaal niets over wireless.

Er zit een lan poort op dus je kunt altijd een client bridge ap aansluiten. Zou ik sowiezo doen want die heeft betere antennes en is ook weer te gebruiken op andere apparatuur zolang er maar een lanpoort op zit.

Die akelige tv's of andere devices ondersteunen in de regel enkel wifi sticks uit hun eigen stallen en die zijn ook nog eens veel te duur (en ook niet overal 123 verkrijgbaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er wordt in relatie tot dit toestel alleen gesproken over het weergeven van foto's video of muziek via de usb ingang.

Het is geen "smart"tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, wat is de toegevoegde waarde van die netwerkjack dan... Als ik afreken bij mijn eigen samsung 6000 serie dan zit daar ook een lanjack op maar die heb ik enkel gebruikt voor firmwareupgrades. Schijnt dat je dan ook met een of ander samsung software DLNA kunt doen (film oid van je computer vertonen op de tv)... Voor mij totaal geen toegevoegde waarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...