Ga naar inhoud


satellietontvanger met netflix app


bertfr

Aanbevolen berichten


Nee is er niet

weet je het zeker? ik zeg dat die er wel is de  Evo Xfinity kan het wel zie citaat hier onder,

 

Het Android-gedeelte van de Evo Xfinity is een welkome aanvulling. De combinatie satelliet, XBMC en Android maakt deze ontvanger extra interessant, omdat hiermee apps als Netflix, Videoland Unlimited, NLziet en KIJK van SBS aan de functionaliteit van het apparaat worden toegevoegd.

 

Dus je antwoord Nee is er niet was niet de juiste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft dat er mee te maken wat de netwerk is?

de app word in android geinstalleerd je kijkt via de stream en dan is 100 Mbit zat,

een arn cpu decodeerd beter als een mips of sh4 cpu de cpu is vaak de bottelnek voor dit soort dingen. 

En wat betreft lange ondersteuning is altijd maar afwachten met elke ontvanger want geen verkoop meer weg ondersteuningen.

Voorbeelden zat van ontvangers die zo ineens geen ondersteuning meer kregen na 1 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh heb je zelf zo een Xfinity?

dan spreek je uit ervaring dat het fatsoenlijk functioneerd!

waarvoor dank

 

maar zoals bekend, zijn de html5 en silverlight beveiligingen voor dat soort IPTV onderhevig aan wijzigingen

en daarmee kan het dan plots gedaan zijn voor een onbekende receiver, niet zijnde gecertificeerd en of verkocht door Netflix

 

ciao

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, dat het enigszins zeker spelen is, op een ontvanger, die netflix ondersteund en aan meewerkt.

Zo werken proximus en netflix samen, om hun diensten aan te bieden via hun setop box voor tv ontvangst.

Ook denk ik, dat er ondersteuning blijft, op apparaten zoals diverse spelconsole's e.d.

Al weet je de dag van vandaag niets meer zeker. Vandaag zijn ze elkaars vrienden, en morgen vliegen ze voor het een of ander onbenul in elkaars haren, en kan je de ondersteuning/support vergeten.

Alles of misschien veel zaken kopen de dag van vandaag is een bepaald risico.

Ook hangt veel af, hoe braaf de bevolking is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh heb je zelf zo een Xfinity?

dan spreek je uit ervaring dat het fatsoenlijk functioneerd!

 

Ja ik heb deze ontvanger en kan bevestigen dat je netflix als app kunt downloaden uit de Playstore.

Ik heb zelf geen netflix dus kan het niet testen maar het werkt wel heb de app gewonload en geinstalleerd.

Je kunt met deze ontvanger schakelen tussen android en xbmc in xbmc zit ook de optie live tv voor de schotel.

De ontvanger werkt dus als multimedia ontvanger ik weet er zijn snellere android ontvangers maar deze voldoet voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel beste...

WANT als je reeds een TV of home cinema set hebt met dergelijke features (voorzieningen en eigenschappen) betreffende Netflix ben je dief van je eigen portmonnee zo'n extra kast te halen die als dvb-s2 receiver beduidend slecht scoort.

groetjes

Ik lees nergens in de eerste topic iets over dat die al een tv heeft die het aankan?hij vraagt toch echt over een ontvanger?

Misschien lees jij anders dan ik ?(anders had er wel gestaan ik heb een tv met netfix bestaat er een ontvanger die het ook aan kan?.

en wat heeft de opmerking ermee te maken dat de Dvb-s2 beduidend slecht scoort?

tegen over wat scoort die slechter als jou eigen tv heb je hem getest? nee oordeel dan niet over iets waar je niks van af weet.(zoiets al wij van wc eend)

Ik heb hem dus wel en ik kan wel een oordeel erover vellen.

Soms is lezen moeilijk terwijl het er zo eenvoudig staat geschreven.

gegroet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat iedereen elkaar in de haren vliegt ts kan dit vergeten zijn te melden dus is het een optie om daar naar te gaan kijken.

Of het relevant is of niet dat kan alleen ts bepalen het gaat immers om zijn opstelling thuis.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga meestal enkel op de vraag. Al mocht t.s. elvendertig toestellen hebben, die netflix aankan, dan heeft hij toch nog het recht om zo'n ontvanger te kopen, en te doen met zijn geld wat die wilt. Nuttig is daarbij de vraag of dat kan, en als t.s. tevreden is met minder snelheid, zijn er geen problemen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...