Ga naar inhoud


Geen Nederlandse HD zenders op LG 42UB820V


eekie2

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Lees dit een, je kan het vinden op de site van Discovery Networks.

Je zal dan begrijpen dat deze organisatie zelf ze transponders huurt en abonnementen verkoopt via kabel en satelliet providers.

 

Discovery Networks Benelux maakt deel uit van Discovery Communications (NASDAQ: DISAD, DISBD, DISCK): ’s werelds grootste non-fictie mediabedrijf, met ruim 2,7 miljard gecumuleerde abonnees in meer dan 220 landen en gebieden. Discovery streeft ernaar de nieuwsgierigheid van kijkers te bevredigen met kwalitatieve programma’s via meer dan 210 televisiezenders over de hele wereld. Discovery heeft ook een meerderheidsbelang in Eurosport International, een leidende zendergroep voor sportentertainment die onder meer zes pay-tv-zenders in Europa en Azië aanbiedt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Even afgezien daarvan, op mijn Panasonic TV verander ik binnen een minuut de gegevens van de nieuwe Discovery positie, niet echt iets om je over op te winden.

Mijn Rebox ontvangers hebben fastscan, dat is helemaal geen probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...