Ga naar inhoud


Heeft de Formuler F1 een ventilator


kezza

Aanbevolen berichten

Na 4 jaar trouwe dienst gaan we afscheid nemen van de Vu Duo en heb ik mijn oog laten vallen op een Formuler F1. Inmiddels bijna alle specs. boven water, het enige wat ik nog graag wil weten is of de FF1 een (proc.)ventilator heeft en zoja dit storend(hoorbaar) is.

Ter vergelijk de fan van de Duo ervaarde wij als storend en heb ik uiteindelijk maar afgekoppeld(is prima gegaan omdat er geen interne HD in zat).

Vandaar dat we nu op zoek zijn naar een fanloze of ultra stille receiver.  :cool:

 

Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5
Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2
VU-Solo - OpenPli 4
Amino AmiNET130M - FTTH

Link naar reactie
Delen op andere sites


Thanks, mooie review! ik had 'm al eens gelezen maar ik heb zoveel gelezen dat ik niet meer waar..... en de zoekfunctie liet me in de steek.

Zover ik het op de foto kan zien zit er alleen maar een koelvin op de processor. De leverancier kon me er geen antwoord op geven en de review ook niet.

Kortom vrijdag maar bestellen. :)

Fijne jaarwisseling!

Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5
Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2
VU-Solo - OpenPli 4
Amino AmiNET130M - FTTH

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag kezza

 

Waarom gaat de VU+ na 4 jaar al weg? Is hij al defect/versleten? (ben gewoon benieuwd)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de Duo was nog prima. Pas nog de regulator en Elco preventief (laten)vervangen.

Wilde alleen iets nieuws met meer geheugen en snellere processor. Kreeg er nog een paar centen voor terug, dus iedereen tevreden. :/

Als je alleen tv kijkt en wat op wilt nemen een prima machine, ik zit alleen af en toe te hobbyen.... en dan wil je wel eens wat nieuws.

Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5
Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2
VU-Solo - OpenPli 4
Amino AmiNET130M - FTTH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...