Ga naar inhoud


NPO Cultura


boudeman

Aanbevolen berichten


Beste boudeman

Lees af en toe het informatiekanaal van CanalDigitaal eens even. Deze zit op positie 14 van de zenderlijst.
Of lees de nieuwsberichten van 11-12-2014 op de site van CanalDigitaal , zie: http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/
Daar staat het volgende te lezen:

Vanaf 18 tot en met 24 december kunt u via kanaal 13 naar Serious Request (101TV) kijken. De uitzendingen van NPO Doc worden hiervoor tijdelijk onderbroken. De zender ARD HD wordt hiervoor verplaatst naar kanaal 111 in de HD-zenderlijst.
Van 25 tot en met 31 december kijkt u via kanaal 13 naar de Top2000 (NPO Cultura). De zender NPO Cultura is ook na 31 december nog enige tijd te bekijken. Na 6 januari kijken klanten met het FamilieHD-pakket, het EntertainmentHD-pakket en TopHD-pakket weer naar de zender NPO Doc.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af hoe zo'n beslissing bij CD tot stand komt: tijdelijk een bestaande zender vervangen door een potpourri van zenders waarom ik in ieder geval niet gevraagd heb :) . Is er een onderzoek geweest naar abonnees die in meerderheid hiervoor zijn? Of is er iemand bij CD die zijn persoonlijke hobby najaagt? Of is er een andere reden? En waarom dat infokanaal hier niet voor gebruiken?

Een andere vraag in dit verband: waarom stopt Nostalgie om 18 uur? Energiebesparing? Uitzendrechten? Kostenbesparing? Het beeld blijft na 18 uur gewoon zwart, terwijl het programma doorloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die connectie had ik nog niet gelegd. En weten die ouwetjes dat dan wel?

 

 

Nee?, want NostalgieNet gaat op zwart en op zelfde frequentie, met iets andere pid(s), start dan later Penthouse.

 

Daarom worden ze bij het zenderzoeken, ook apart ingelezen.

Ik meen dat dit ook met enkele regionale omroepen zo gaat, die gaan om 00.00 u. op zwart.

 

.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij zit nostalgienet samen met foxsport 3 en niet met penthouse

 

Ik heb dit niet gecheckt, kan dez zenders niet ontvangen, wegens geen abo.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...