Ga naar inhoud


FOX sport 2 Int HD, niet open


Pillo2

Aanbevolen berichten

De gratis kijkperiode van FOX Sports International voor FOX Sports Eredivisie-abonnees begint op 15 mei en loopt tot en met 31 juli. De aanbieders Ziggo, KPN, Telfort en CanalDigitaal hebben bevestigd met deze actie mee te doen.

FOX SPORTS INTERNATIONAL GRATIS BIJ ZIGGO, KPN,TELFORT EN M7

 

Bij mij blijft dit een "gecodeerde zender". Of komt dit omdat ik niet werk met de witte CI cam , op mijn Rebox 9000? Maar als ze dit kanaal vrijgeven dan moet t toch op alle ontvangers als FTA te zien zijn ?!

 

Hoe is de ervaring bij anderen ?

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het niet helemaal juist verwoord met de term FTA. Want de actie geldt alleen voor Fox Ere div abonnees.

Maar dat Erediv Live abo heb ik vanaf dag 1. Dus volgens mij zou het moeten werken.

@ johan45: heb jij een betaald abo op Fox EreDiv 1 HD ? Zo niet, dan klopt jouw melding "geen rechten".

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kaart even uit de ontvanger halen en opnieuw insteken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gratis kijkperiode van FOX Sports International voor FOX Sports Eredivisie-abonnees begint op 15 mei en loopt tot en met 31 juli. De aanbieders Ziggo, KPN, Telfort en CanalDigitaal hebben bevestigd met deze actie mee te doen.

FOX SPORTS INTERNATIONAL GRATIS BIJ ZIGGO, KPN,TELFORT EN M7

 

 

Kunnen ze nu doen, nadat het voetbalsezoen afgelopen is.  Alleen herhalingen te zien nu, en sporten die ook op andere zenders te zien zijn.

Reclame waar je niets ,aar dan ook niets aan hebt.

 

Willy

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...