Ga naar inhoud


Bestaan er platte schotels met dual lnb 19. 2 23.5


san

Aanbevolen berichten

Bestaan er platte schotels voor de 23.5 en 19.2 dus met 2 koppen of zelfs 3 koppen er in.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee nog niet. Er bestaat wel een vlakantenne (vlakschotel kan niet want het is geen schotel) voor de ontvangst van de Astra 19,2 en Hotbird 13 maar die is niet echt geschikt voor de ontvangst van de Astra 19,2 en 23,5.
Ik heb gelezen dat ze er wel mee bezig zijn om deze te ontwikkelen maar of het echt waar is en wanneer die dan op de mark zou komen weet ik niet.
Zoals je in de bijlage kunt zien is die Selfsat Multi Reception antenne er met 1, 2 of 4 aansluitingen.
Maar bedenk dat dit soort antennes heel mager presteren, nog minder dan een Triax 54, een maatje kleiner dan de Triax 64 die CanalDigitaal gebruikt.
 

post-60869-0-77763500-1433233934_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat bedoelde ik ook zo platte antenne die je afbeeld bedoel ik inderdaad.

Ik had inderdaad die ook al gevonden die op astra 1 en hotbird ter gelijk werkt helaas gaat het mij natuurlijk in ieder geval om de astrra 1 en 3 .

probleem is dat een kennis geen zichtbare schotel mag plaatsen daarom.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...