Ga naar inhoud


sab titan micro en dvd recorder


josken

Aanbevolen berichten

ik bezit een sab titon micro schotelontvanger en wil opnemen naar mijn dvd recorder hoe moet ik deze verbinden, ik maak verbinding met AV OUT van de ontvanger naar audio en video ingang van de recorder, bij weergave met de recorder heb ik klank en geen beeld, alle kabels zijn goed aangesloten, wie heeft raad ? gr. josken

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik maak uit je beschrijving op dat  je bij het afspelen van andere dvd's vanuit je recorder wel gewoon beeld hebt?

Dan kan er inderdaad iets misgaan met de opname van het beeld.

 

Wat heb je voor verbindingskabel (plaats eventueel een foto!)?

Zo eentje als op deze site: http://www.sabsatellite.nl/sab-sky/586/sab-sky-4800-mini-hd, en dan de download van "Sab Sky 4800 Mini Jack Scart Diagram"?

Dat is namelijk een niet zo makkelijk te vinden kabeltje. Het eerste stuk van het plugje, dicht bij de handgreep (in het plaatje: met aanduiding 4-18). moet bovendien nogal lang zijn; dat hebben de meeste snoertjes niet..

 

Of misschien heeft de titan weer een ander kabeltje nodig dan de sky 4800...?

 

groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Sab Titan Micro heb je een langere jack plug nodig, een normale jack plug is +/- 14mm lang en voor de Sab moet dit +/- 17mm zijn. De kabel moet bij een goede Sab dealer optioneel verkrijgbaar zijn.

 

Dit is de kabel    http://www.sabsatellite.nl/nl/sab-sky-receivers/594/sab-sky4800-mini-jack-rca-cable-k805

 

Hier staan afbeeldingen met de verschillen.  https://www.sat4all.com/forums/topic/329595-sab-sky-4800-mini-alternatief-voor-ferguson-ariva-102mini-nieuw/page-4?do=findComment&comment=2145402

 

en dit voor de doe het zelf ver 

  post-75492-0-32098600-1434144992_thumb.png

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik via de Sab Titan Micro een film op de USB stick breng speelt die op de Sam perfect af, maar : waarom kan ik de USB stick niet openen op de PC ? noch op een andere media player ? moet ik het formateren en andere Stick instellingen wijzigen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opname's zijn gecodeerd en beveiligd op de SAB, en enkel op de betreffende ontvanger af te spelen.

 

Dit is een van de beperkingen die je tegenkomt op deze toestellen.

 

Wil je meer vrijheid dan koop je een Linux ontvanger, maar reken dan wel op een ruime leerperiode om er goed mee te kunnen omgaan.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...