Ga naar inhoud


Geen signaal op bepaalde frequenties. Fout tuner?


sui785

Aanbevolen berichten

Alle waar naar zijn geld.

 

Een van mijn buren koopt ook altijd de goedkoopste ontvanger, en de beste heeft het 10 maanden uitgehouden.

Record was een exemplaar die na 3 maanden de geest gaf.

 

Merkontvangers blijven meestal werken tot het einde van het zendsysteem of tot de elco's het begeven.

 

Het is net als bij de waterpomp voor het besproeien van de tuin, ik betaalde voor mijn exemplaar 130 euro, en het ding gaat nu al 10 seizoenen mee. Diezelfde buurman koopt altijd pompen van 60 euro en is na 10 jaar aan zijn 5e pomp toe.

 

Mag het goed zijn, of moet het goedkoop zijn?

 

 

Maar hoe zit het nu met je skew?

Skew zou 0° moeten zijn aangezien die er loodrecht op staat.

 

Ik zou wel een merkontvanger willen kopen als ik de zekerheid zou hebben dat die gevoelig genoeg is. En liefst van al zou ik de schotel beter willen richten, maar dat is op dit moment geen optie.

 

En het lijkt me sterk dat ik enkel op prijs moet afgaan om een goeie ontvanger te zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Skew zou 0° moeten zijn aangezien die er loodrecht op staat.

 

??

 

 

Skew in Antwerpen zou - 18 graden moeten zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...