Ga naar inhoud


Amiko Mini HD Spiel vastloper?


JelleK

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Amiko Mini HD Spiel en nadat ik perongeluk in de plugins/cardsharing had zitten neuzen heb ik problemen om de receiver nog werkend te krijgen.

 

Als de receiver opstart dan loopt deze gelijk vast met de melding "Loading plugin, please wait."

Tussen met opstart logo van Amiko en het verschijnen van deze melding heb ik ongeveer 1 seconde waarin ik op de standby knop kan drukken zodat het apparaat uit gaat. Doe ik dit niet, dan loopt het apparaat gewoon vast en moet ik de stroom er vanaf halen.

 

Is er een manier om de start van plugins te voorkomen? Is er een manier (nog niet met google gevonden) om een reset te doen met een toetsencombinatie of iets wat niet de volledige opstart van het apparaat vereist?

 

Groet,

 

JelleK

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wat gebeurt er als je even je kaart in de ontvanger steekt?

Heb je dan wel beeld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CeesV,

 

Helaas geen soelaas. Zowel met als zonder kaart geprobeerd te starten. Canal Digital kaart.

Ik zie wel signaal, maar beweegt niet. Daarna bij het verschijnen van het loading plugin schermpje loopt het vast.

 

Ik heb hem ook de hele nacht laten draaien, kijken of de plugin een timeout moet bereiken en dan dat alles doorgaat, maar ook dat niet. Helaas.

 

Het staat nu de hele ochtend zonder stroom, even kijken of hij dan reset? Ik ga dat vanaaf proberen.

 

Nu zit ik in Oostenrijk, dus kan ook niet snel langs de winkel in Zoetermeer rijden waar ik hem vandaan heb.

 

En anders wordt het een goed digi boek lezen op de mobiel deze vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja,anders moet de software opnieuw op de ontvanger geïnstalleerd worden.

 

Googel eens op Amiko Mini HD Spiel flashen en kijk of je daar iets mee kunt beginnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...