Ga naar inhoud


Heeft er iemand gisteren zijn box geflasht met OpenPli


Debuurvrouw

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Gisteren heb ik een Xtrend 7500 geflasht met de laatste OpenPli helaas kwam deze box daarna niet meer door de opstart heen...

 

Flashen met een usb stick brengt ook geen uitkomst?

 

Er stond gisteren geen red flag bij de download daily van OpenPli...las later wel dat het niet verstandig was om hem nog te updaten!(waarschijnlijk dus al te laat voor mij)

 

Iemand die mij kan vertellen hoe ik deze ontvanger misschien weer tot leven kan brengen?

 

Op de website van OpenPli staat terug flashen met een oudere versie helaas werkt dit niet voor mij?

aangepast door Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites


VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukte me eerst niet met een oudere versie wederom bleef die in het zelfde scherm hangen als met de verkeerde update.

 

Mijn oplossing heb de hardeschijf losgekoppeld en toen startte hij gelukkig wel weer door...

 

Het vreemde vond ik wel dat ondanks dat ik er een oudere image opgooide hij alle instellingen had bewaard?

 

Voor de zekerheid toch maar even volledig maagdelijk geflasht daarna...box draait weer als voorheen.

 

Bedankt.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autobackup doet dat automatisch voor je. Werkt prima maar werkt tegen je als er hele foute instellingen in de automatisch gemaakte backup staan.

Ok dit wist ik niet zal er nu even een goed backup van maken dan.

 

Bedankt voor de tip.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

De automatische backup van instellingen wordt in mijn geval elke nacht gemaakt op \\BOX\mnt\usb\backup, maar kan ook op \\BOX\mnt\hdd\backup gezet worden. Wat maar beschikbaar is. Dit hoef je echter niet handmatig in te stellen, dat doet openpli automatisch.

Grote voordeel is dat je specifieke instellingen + plugins een flash overleven. Nadelig wordt het pas als er foute instellingen instaan.

 

Mocht er dus iets na herflash fout gaan ter test de aanwezige "PLi-AutoBackup*" op die locaties weghalen en opnieuw flashen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...