Ga naar inhoud



qwerty77

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Sindskort heb ik een Solo SE V2 aangeschaft omdat ik daarvoor gebruik maakte van een non-orginele DM box waar ik resources tekort kwam voor o.a. IPTV. Ik probeer nu verschillende images uit om te kijken welke het fijnst en snelst werkt op de Solo SE. Voor mij is het belangrijk dat ik o.a. de volgende voor elkaar krijg:

1. Soepel openen en afspelen streams in bouqet(ten);

2. Regeltje toevoegen in CCcam.cfg;

3. TURKvod (plugin voor IPTV en films, series e.d.) fatsoenlijk kunnen gebruiken.

 

Ik maak gebruik van 4 LNB's: 7E, 13E, 19E en 23E.

Op 7E ontvang ik geen turkse kanalen meer via satteliet, vandaar dat ik via IPTV moet kijken (via stream in bouqet of TURKvod)

 

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd en de ervaringen:

- OpenPLI 4.0 20160117 BETA: speelt streams in bouqet niet goed af (hapert of loopt vast), TURKvod werkt wel OK

- VTI 20151024 - v9.x.x : speelt streams in bouqet goed af, TURKVOD loopt vast

- OpenATV 5.1 20160118 : speelt streams in bouqet goed af, TURKvod werkt goed, CCcam via Plugin filter URL ingevoerd en CCcam 2.3.0 geïnstalleerd, herstarten CAM werkt niet goed, ook zie ik geen .cfg file in var/etc. Ik heb alleen CCcam 2.3.0 als softcam geïnstalleerd en geen andere...

 

Iemand ervaringen mee? Welke image raden jullie aan en welke CCcam zou ik bij OpenATV moeten gebruiken?

 

Alvast bedankt.

aangepast door qwerty77
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ervaringen zat.. Wat voor regeltje zou er in CCcam.cfg geplaatst moeten worden? Mocht dat een zogenaamde C-lijn zijn om via een cardserver (illegaal) te kijken dan wordt dat hier niet besproken... OpenATV slaat de configs niet op in var/etc maar in usr/keys

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo lees heb je de meest bekende images al geprobeerd.,je zou Black Hole en VIX nog kunnen proberen,daar heb ik niet veel ervaring mee.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar VTI.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku

Mijn vraag gaat over dat de CCcam op de OpenATV die niet actief blijft. Ik herstart hem namelijk en lijkt het goed te zijn maar als ik uit het menu ga en weer terug zie ik dat die niet gestart is. Moet ik dan dus een andere versie CCcam gebruiken met OpenATV 5.1? Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?

 

@stevie-v

Zelf vond ik VTI ook heel fijn en snel werken. Ik zou graag de CCcam op de OpenATV werken kunnen krijgen om te kunnen oordelen welke nu het fijnst werkt..

aangepast door qwerty77
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb CCcam ruim 1,5 jaar niet meer gebruikt. In OpenATV 4.2 en 5.1 werkte dat prima. Ik downloadde hem gewoon uit de feed. Na installatie even de box herstarten en dat werkte prima. Met de huidige Canal Digitaal codering is een CCcam.prio noodzakelijk anders klapt hij eruit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...