Ga naar inhoud


Hoe schijf branden van een opgenomen TV programma ? (TRP files)


hcfreak

Aanbevolen berichten

"Bijt" dit elkaar dus niet?..

Nee dat bijt elkaar niet, je kan volgens mij 10 tallen burning programma's op je pc zetten. Als je maar genoeg ruimte hebt. DVR-Studio ( inmiddels versie 4 ) is niet gratis en ook niet goedkoop. € 79,00 of zo iets. Maar je kan er heel erg veel mee. Grote voordeel is dat je 1:1 kan werken met HD en je op een een simpele pc dus in korte tijd een opname klaar kan hebben, je processor hoeft immers niets om te rekenen. Zelf brand ik een Bluray film van 1h50 in 40 min.totaal. en dan doe ik het ook nog met matige speed. Ook zijn er instellingen die het begin en einde van de opname automatisch instellen en alle reclame er uit kan ook. Maar daar heb ik geen ervaring mee, ik neem nooit op van zenders met reclame daar er soms voor de reclame begint al een vogeltje met bordje aan zijn poten met mededeling boven door je scherm kan vliegen. DVR-Studio kan je vinden onder Haelein-software.com en is in Duits of Engels te gebruiken. De structuur van het programma is nogal comlex maar er zijn een aantal You-tube promo's en een forum  Moet wel zeggen dat ik met sommige satellietzenders problemen heb na branden op Blu-ray, een beeld met schokjes en dat is dus niet in orde. Mogelijk dat het nog kan verschillen per player. Ik heb een SonyBDP-S4500 en gebruik Verbatim BD-R die inmiddels voor =/- € 24,00 per 50 stuks te koop zijn. De opnames van Ziggo zijn geen enkel probleem.Maar let wel op je moet wel een geschikte brander hebben, ik heb een Asus, type weet ik zo niet maar kan dat wel opzoeken.N.b. naar mijn weten bestaat er geen enkel ander brandprogramma dat 1:1 kan werken en dat is een zeer groot voordeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...