Ga naar inhoud


TV kan CDS lijst niet (meer) laden, weet iemand raad?


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag binnen gekregen over een TV:

 

TECHNISAT 22

 

Technivision 22 HD

HDTV Multituner ci+

 

 

Deze is voorzien van een zwarte CI module, dit is van wat ik begrepen heb niet de + versie.

 

Ontvangen wordt alleen het HD-LIGHT pakket, maar de CDS lijst kan niet (meer) worden ingeladen.

 

Iemand enig idee hoe dat wel mogelijk is?

 

Er is inmiddels een CI+ module besteld, maar nog niet binnen. Op zich is het straks meteen op de strengere "CI+" versie voor bereid, maar is dat nu al belangrijk i.v.m. het inladen van de zenders?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik vernomen heb lade de TV de zenders automatisch in, maar dat is gezegd, ik weet het dus niet zeker.

 

Wat de CI+ module betreft, het zal straks denk ik ook wel zwaarder gecodeerd worden in het HD-Light pakket, dus die is meteen voorbereid.

 

De CI+ module was al besteld voor ik het wist, maar het gaat inderdaad om de betreffende TV, is daar mogelijk duidelijkheid in te krijgen of de zenderlijst wel of niet automatisch geladen kan worden?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

...is daar mogelijk duidelijkheid in te krijgen of de zenderlijst wel of niet automatisch geladen kan worden?

 

Feitelijk moet je dan afgaan op wat canaldigitaal er over zegt hier: http://www.canaldigitaal.nl/apparatuur/geteste-televisies/

 

Hij staat er niet tussen, de fabrikant geeft wel aan dat hij met canaldigitaal zou moeten werken maar laat in het midden of de fastscan mogelijkheid ook ondersteund wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...