Ga naar inhoud


TV-monitor + touchscreen


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zoek een TV (monitor) waar ik DVB-T en sat op kan kijken + touchscreen (android of windows voor youtube en internetbrowser).

Ik zoek Full HD, niet te groot, max. 22-23 inch, met LAN poort of WIFI, eventueel USB.

Deze komt in de keuken te hangen op een beugel waardoor hij dus draaibaar wordt.

Bestaat zoiets ?

 

Eventueel DVB-T en sat aansluiting op een aparte combo DVB-T en DVB-S box die ik wegstop in de kast

 

 

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanneer ik de omschrijving lees denk ik eer aan een laptop, gezien het touchscreen.

 

Hang in de meterkast een Vu+ met DVB-S en DVB-T tuner en maak een netwerk verbinding tussen die 2.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, streamen uit de Vu+ Solo HD via het netwerk op een computerscherm.

 

Thuis kijk ik op die manier in de huiskamer naar andere uitzendingen, terwijl mijn betere helft naar haar favoriete programma's kijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je netwerkkabel tussen Vu+ en monitor? En heb ik dan geen HDMI kabel nodig?

Nee, niet tussen VU en monitor. Maar tussen VU en laptop.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je zoekt dus eigenlijk gewoon een touchscreen PC monitor met HDMI ingang?

 

Kan nooit moeilijk zijn.

 

 

Wat je wilt met een monitor met wifi en ethernet is mijn totaal onduidelijk. Ofwel zoek je een touchscreen monitor, ofwel zoek je een smartTV met touchscreen (die niet bestaan).

 

In plaats van 'onmogelijke' vragen stellen, kan je beter vragen wat je wilt bereiken. Dan kunnen mensen met je meedenken wat daarvoor de best haalbare oplossing is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek één toestel (monitor) met touchscreen waar ik op kan surfen en video's bekijken op youtube. Let op, hier mag geen computer aan verbonden zijn.

Verder wil ik ook DVB-T en DVB-S kunnen kijken op hetzelfde toestel.

Het toestel zal aan een beugel hangen die verdraaibaar is.

Samengevat: Toestel (20-22inch) met touchscreen (Android of Windows)

Specs: wifi en/of LAN poort, speakers, HDMI ingang (voor te schakelen naar DVB-S of DVB-T) aan te sluiten op combo box

 

Had eerst aan een tablet gedacht maar die zijn iets te klein om naar te kijken. En dan zit je nog met het probleem van de DVB-S(T).

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En die bestaan niet, zoals al eerder aangegeven.

 

Een touch screen zal je aantreffen op een tablet computer of laptop.

 

Daarmee kan je, met bijvoorbeeld een Vu+ Solo 4K ook tv kijken via de streaming mode van de VU+

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je geen touch scherm nemen en er een intel pc stick (of gelijkaardig) op hangen?

Stickie op de HDMI aansluiten, en gaan.

 

En dan kan je de streams etc via de vu doen.

Enige waar je dan nog mee zit is DVB-T tenzij jouw vu ook die kan vangen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig om te zien dat mensen moeite hebben om te beschrijven wat ze willen bereiken zonder in oplossingen te denken. Een scherm waar geen computer aan mag zitten. Waarom dan niet?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal vooral met esthetiek en ruimte te maken hebben.

Maar ook voor dergelijke situaties zijn er vaak oplossingen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zou gewoon een monitor of kleine TV aanschaffen en er een Nvidia Shield Android TV aan hangen. Dan heb je weliswaar geen touchscreen maar Youtube video's opzoeken met de 5-knops afstandsbediening met ingebouwde microfoon werkt echt geweldig.

De Nvidia kan je helemaal wegwerken, de afstandsbediening werkt met bluetooth.

 

In combinatie met Plex of Kodi is het ook nog eens een geweldige mediaplayer. Ik draai er bovendien ook een IP camera app op zodat ik mijn camera's ook op die TV kan bekijken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...