Ga naar inhoud


Geen OpenATV updates meer?


Menneke

Aanbevolen berichten

Weet iemand waarom er sinds 26 maart geen dagelijkse OpenATV updates meer verschijnen?  Niet van v5.1 en niet van v5.2.

 

Alvast bedankt...

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op http://www.opena.tv/downloads/ staat er toch helemaal niets onder "OpenATV 5.3 Images" ?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom staan die niet meer op hun officiële website?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar vind je 5.4 ?

Betrouw je dat zomaar, als je een hogere versie vindt op een niet-officiële site?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download een image ALTIJD van de officiële website!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom kom ik terug bij mijn originele vraag... waarom staan er geen updates meer op de officiële site sinds 26/03?

Mijn Duits is helaas niet zo goed om hun forum te volgen...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waarom staan die niet meer op hun officiële website?

Dat is de server waarop de images staan.

 

Als je het via de officiële website wil doen is het via deze link.

http://www.opena.tv/downloads/?s=2717f6b7540260547a741b09adaecd0d

 

Na drie stappen wordt je naar hun server met images doorgelinkt.

(Dezelfde directe link naar 5.3 die ik in bericht #4 al heb gegeven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En daar valt het volgende te lezen:

 

Nun wagen wir mit der Version 5.3 den nächsten Schritt und stellen ab heute die Updates für die Images 5.1 und 5.2 ein.

 

En dat betekent:

 

Nu wagen we met de versie 5.3 de volgende stap en vanaf  vandaag worden de Updates voor 5.1 en 5.2 gestopt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, allemaal.

 

Is er een manier om te upgraden van v5.2 naar v5.3 zonder alle instellingen opnieuw te moeten instellen?

 

In v5.2 kan ik de instellingen wel bewaren via de blauwe toets, maar hoe kan ik die importeren in v5.3?  Er is namelijk niet genoeg ruimte om het bestand naar de ontvanger te copieren, en ik zie niet hoe ik het pad naar bvb een USB stick kan wijzigen...

aangepast door Menneke

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...