Ga naar inhoud


Geen OpenATV updates meer?


Menneke

Aanbevolen berichten


nee je zult het opnieuw moeten installeren

 

 

Ondertussen heb ik toch een manier gevonden om de back van de instellingen van v5.2 terug te zetten op v5.3.  Na de installatie van v5.3 heb ik terug een mount aangemaakt naar mijn NAS, en deze ingesteld als "gebruik als harde schijf".  Daardoor gaat hij vanaf deze locatie de backups maken en terughalen.  En alle instellingen waren direct terug goed!

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wij zitten al op 5.4

En waar vind je die?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees nogmaals het bericht.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom?  Daar staat toch niets over v5.4?

hada59 heeft zijn antwoord nadien aangepast, oorspronkelijk stond er niets over v5.4 in zijn antwoord.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien omdat de vraagstelling en de tussenliggende tijd nieuwe opties met zich hebben gebracht

ergo die 5.4 is nieuw en die kun je dan nemen

 

updates van oudere firmware /  images wordt niet eindeloos supported

a - dat is een feit bij alle firmware, image-bakker

b - dat is ook onnodig als je bij blijft met de verbeterde nieuwere firmware / images

 

en als je het mij vraagt zijn dagelijkse updates de grootste nonsens

maar dat vroeg niemand, dus offtopic

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ergo die 5.4 is nieuw en die kun je dan nemen

 

OK, dus nogmaals: waar kan ik die nieuwe 5.4 vinden?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah okee, die 5.4 van Egypt is misinformatie

die bestaat niet op de officiele download site (misschien is het een beta die hij ergens vandaan heeft)

 

ik ging er van uit (en je stelt terecht de vraag) dat die dan ook te vinden is

dus

er is enkel de 5.3, maar die staat er dan ook waar ceesv je nogmaals heen linkte

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt Tonskidutch. Ik kwam na mijn eerste reactie na wat googelen erachter dat ergens een schimmige versie 5.4 rond zwerft althans op een turkstalige site werd daarover geschreven. Een downloadlink o.i.d. was niet te vinden. Wel, ergens een verwijzing naar een reactie van een forumdeelnemer op openATV dat nog helemaal niet bekend is of 5.4 er wel komt dan wel een versie 6.0

5.3 blijft dus de formele laatste versie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien onnodig daar u dat al weet, maar als het niet op de officiële site van OpenATV aangekondigd en of officieel gedownload kan worden is het niet van OpenATV.

Er kunnen altijd van een bestaande build nieuwe met andere samenstelling gegenereerd worden.

En of er dan een OpenATV naam c.q. versie nummer aan gegeven wordt is een, maar dat het niet via de bekende site van OpenATV aangeboden wordt geeft te denken.

 

Het hoeft niet eens dat er kwade wil of opzet in het spel is bij de maker van de onbekende 5.4 (als die aangeboden wordt) maar vraag het de makers van OpenATV in een forumbericht aldaar op de website of het van OpenATV teamleden is, dan weet U het heel zeker.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...