Ga naar inhoud


Labels (etiketten) met juiste afmetingen printen


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ik heb circa 60 labels / etiketten met tekst nodig met de afmeting 40 mm breed en 19 mm hoog.

Nu heb ik met Apple Numbers (beschik dus niet over Windows) een tabel aangemaakt waarbij ik opgegeven heb dat de kolombreedte 40 mm en de rijhoogte 19 mm moet zijn.

Nu zie ik inderdaad dat de cellen waarschijnlijk de gewenste afmetingen hebben verkregen.

Ik heb daar per cel de gewenste tekst aan toe gevoegd, dus zo ver geen probleem.

Het is dan uiteindelijk de bedoeling dat ik de labels met de schaar stuk voor stuk afknip.

 

Als ik deze tabel echter ga printen hebben de labels niet de juiste afmetingen.

Waarschijnlijk maak ik een denkfout maar ik kom er niet achter hoe ik de tabel nu moet afdrukken zodat ik de labels de juiste afmetingen hebben.

Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pre vieuw gebruiken ? dan zie je normaal de kantlijnen + kop en onderlijn waarschijnlijk zit daar je fout

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je niet beter in MS Word kunnen werken?

Daar zit wat functionaliteit in om mailmerge uit te voeren naar een hoop standaardformaten van etiketten.

 

OK, je geeft wel te kennen dat je op Mac werkt, maar daar bestaat Office ook voor.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...