Ga naar inhoud


Wie kijkt NL voetbal en neemt ook de samenvattingen op?


@Mars

Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

 

Graag zou ik met deze mensen met satellietontvangst in contact willen komen omdat ik op zoek moet naar een tijdelijke oplossing voor een aankomend probleem. Bij voorkeur heb je ook een hoge uploadsnelheid naar het Internet. Wellicht kunnen wij dan wat voor elkaar betekenen.

 

Groet,

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

150 Mb down, 20 Mb up en geabbonneerd op Fox Sports en Film... Hoezo? Wil je een streaming netwerkje opzetten op Curacao?

Jij woont toch niet in NL zie ik? Het is, verwijzend en rekening houdend met de forumregels toch niet illegaal om een sat ontvanger in NL te hebben staan? Vanwege verhuizing van mijn neef omgeving Eindhoven kan ik die enige tijd niet meer gebruiken. Ik zoek naar een (tijdelijke) oplossing.

aangepast door @Mars
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe had je dat in gedachten dan? Koop een Slingbox. Koppel die aan je internet en je kunt vanuit Curacao de boel bedienen...

Die heb ik in NL bij mijn neef staan maar hij gaat verhuizen. Vandaar mijn oproep naar een nieuwe "pleegouder" voor mijn spullen :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je eerste post dan niet beter geweest:

 

GEZOCHT - pleegouders voor mijn sat aparatuur

Omwille van verhuis zoek ik tijdelijk een alternatief onderkomen voor mijn sat ontvanger die aangesloten is op een slingbox.

Bij voorkeur heeft het gastgezin een degelijke internetverbinding om mijn feeds van de slingbox op te laden.

Ik bezit zelf over de nodige abonementen, dus geen sharing van toepassing.

 

Waarom je dan nog vraagt of er iemand kijkt/opneemt (en ook de samenvattingen) als je zelf alles netjes kan kijken, lijkt me dan wel vreemder te zijn.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigen kaart kan geregeld worden maar dat was bij mijn neef niet nodig en ja hoor wij hebben hier ook goed en snel Internet alleen stukje duurder dan in NL. Ik heb hier ADSL 12Mb DL en 1 Mb UL (voor omgerekend €46 per maand) en ik download nu via FTP met 1MB/s van mijn harde schijf in de VUbox terwijl Slingplayer op SBS6 staat te streamen met 1100kbit/s. Ik ben tevreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je eerste post dan niet beter geweest:

 

GEZOCHT - pleegouders voor mijn sat aparatuur

Omwille van verhuis zoek ik tijdelijk een alternatief onderkomen voor mijn sat ontvanger die aangesloten is op een slingbox.

Bij voorkeur heeft het gastgezin een degelijke internetverbinding om mijn feeds van de slingbox op te laden.

Ik bezit zelf over de nodige abonementen, dus geen sharing van toepassing.

 

Waarom je dan nog vraagt of er iemand kijkt/opneemt (en ook de samenvattingen) als je zelf alles netjes kan kijken, lijkt me dan wel vreemder te zijn.

Omdat ik niet weet of schrijven over een Slingbox wel mag volgens de forumregels en ik daar geen problemen door wil krijgen. Verder dacht en hoopte ik dat er in NL misschien nog wel meer voetballiefhebbers zijn die de samenvattingen van hun club opnemen zoals ik doe sinds de eerste videorecorder bij ons in huis kwam. Sinds mijn 1e Dreambox neem ik ze op harde schijf op en ik wil daar graag mee door gaan. En ik vind je advertentie heel mooi geschreven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...