Ga naar inhoud


Wie kijkt NL voetbal en neemt ook de samenvattingen op?


@Mars

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoezo, bij je neef was dat niet nodig? Die uitzendingen zijn toch gecodeerd. Of had hij zo'n stoute clone met nog stouter cardserver abo?

Ik vraag hier of iemand mij wil helpen. Niet om een discussie over intern cs wat niet illegaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het mij ook niet om, als er geen kaart in je ontvanger zit zou je dús ook moeten cardsharen bij de nieuwe pleegouder locatie. Die persoon zou dan zelf vanwege de anti-cardshare maatregelen op de kaart dus zelf NIET meer kunnen sharen als er al 2 ontvangers in dienst zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hangt van de zender af, bij sommige zenders zijn het slechts 2 stuks, daarna gaat je kaart op slot.

 

Op dit forum zijn veel mensen steeds meer de dupe van de anti piraterij maatregelen.

Daarom is men hier niet blij met iemand die het (legale?) abonnement van zijn neef deelt in den vreemde.

De omschrijving "intern sharen" is duidelijk niet van toepassing op wat je hier voorstelt.

 

Door die praktijken kunnen wij straks allemaal aan de verplichte Canaldigitaal ontvanger en onze eigen ontvanger buiten gebruik zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt van de zender af, bij sommige zenders zijn het slechts 2 stuks, daarna gaat je kaart op slot.

   Wat bedoel je met op slot? Dat nr 5 geen beeld krijgt of einde kaart?  En sommige zenders 2 stuks die beperking kende ik niet.

 

Daarom is men hier niet blij met iemand die het (legale?) abonnement van zijn neef deelt in den vreemde.

   Mijn neef heeft een legaal abonnement.

 

De omschrijving "intern sharen" is duidelijk niet van toepassing op wat je hier voorstelt.

     We doen wel degelijk Intern en dat mag, alleen kijk ik op afstand. Ik ken meer mensen die deze oplossing gebruiken want een andere mogelijkheid is er niet. Ja de illegale streams via Kodi enz

 

Iedereen wrs al lang vergeten dat CD jaren geleden verkondigde dat het absoluut niet was toegestaan om buiten NL naar de NL kanalen te kijken. En wat deed CD toen: diverse NL zenders op de satelliet verhuizen naar een andere transponder omdat die transponder een sterkere ontvangst in zuid Spanje (of waren het de Canarische eilanden) gaf.... Iedereen weet toch dat o.a. voetballers, trainers, journalisten, overwinteraars enz in Europa via schotel (en op wiens naam staat dat abo??)  naar de NL kanalen kijkt?! En dan zou ik hier niet via een Slingbox mogen kijken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mars,

Laten we het gezellig houden! Je stelt tenslotte zélf een vraag die nogal wat controverse oproept zonder dat je in eerste instantie aangeeft hoe je situatie is. Ik (en anderen) proberen een beeld te vormen om zo te zien óf en hoe we ke kunnen helpen. Mócht je 'illegaal' kijken dan kun je dat dús niet opdringen aan je nieuwe 'pleeggezin'. Simpelweg omdat het niet mag en je nieuwe 'pleeggezin' daardoor in problemen kan komen...

 

1. Dat Canal Digitaal zijn eigen algemene voorwaarden losjes hanteert is een zaak van Canal Digitaal. Daar kun je de forumleden niet op aanspreken! Feit is dat Canal Digitaal kijken over de grens alleen toestaat als je A. Gebruik maakt van een betaald abonnement met eigen kaart én B.hij/zij in bezit blijft van een Nedrlands ingezetene.

2. Een Slingbox mag je zonder probleem gebruiken zolang het apparaat (voor zover het de CDS aangaat) op hetzelfde adres staat als waar de geabonneerde woont c.q. verblijft en waar de kaart op geregistreerd staat.

 

Persoonlijk heb ik een 3 tal boxen (aktief) waarvan 1 met twin-tuner. Dat wil zeggen dat ik door de L4A revisie van mijn Seca3 kaart al aan mijn tax zit. Een extra box toevoegen aan mijn interne share gaat dus niet zonder dat mijn kaart in strafmodus zou schieten. Je geeft zelf aan dat je live wil kijken én op wil nemen. In mijn geval zou ik dan maximaal 6 shares op mijn kaart hebben en dat gaat dus niet! Vandaar mijn post of je een eigen kaart hebt....

 

Dus niet boos worden als we je het 'hemd van je lijf vragen'... We hebben die info gewoon nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eigen kaart kan geregeld worden maar dat was bij mijn neef niet nodig

Om deze reden krijgen de legale kijkers steeds meer restricties!

 

Je roept het zelf over je af.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mars,

Laten we het gezellig houden! Je stelt tenslotte zélf een vraag die nogal wat controverse oproept zonder dat je in eerste instantie aangeeft hoe je situatie is. Ik (en anderen) proberen een beeld te vormen om zo te zien óf en hoe we ke kunnen helpen. Mócht je 'illegaal' kijken dan kun je dat dús niet opdringen aan je nieuwe 'pleeggezin'. Simpelweg omdat het niet mag en je nieuwe 'pleeggezin' daardoor in problemen kan komen...

 

1. Dat Canal Digitaal zijn eigen algemene voorwaarden losjes hanteert is een zaak van Canal Digitaal. Daar kun je de forumleden niet op aanspreken! Feit is dat Canal Digitaal kijken over de grens alleen toestaat als je A. Gebruik maakt van een betaald abonnement met eigen kaart én B.hij/zij in bezit blijft van een Nedrlands ingezetene.

2. Een Slingbox mag je zonder probleem gebruiken zolang het apparaat (voor zover het de CDS aangaat) op hetzelfde adres staat als waar de geabonneerde woont c.q. verblijft en waar de kaart op geregistreerd staat.

 

Persoonlijk heb ik een 3 tal boxen (aktief) waarvan 1 met twin-tuner. Dat wil zeggen dat ik door de L4A revisie van mijn Seca3 kaart al aan mijn tax zit. Een extra box toevoegen aan mijn interne share gaat dus niet zonder dat mijn kaart in strafmodus zou schieten. Je geeft zelf aan dat je live wil kijken én op wil nemen. In mijn geval zou ik dan maximaal 6 shares op mijn kaart hebben en dat gaat dus niet! Vandaar mijn post of je een eigen kaart hebt....

 

Dus niet boos worden als we je het 'hemd van je lijf vragen'... We hebben die info gewoon nodig...

 

Ik word niet boos, mensen kunnen ook gewoon verder scrollen of OT antwoorden. Verder heb ik te maken met forumregels dus moet ik oppassen met wat ik schrijf. Vandaar mijn simpele vraag dat ik andere voetballiefhebbers zoek die ook de samenvattingen opneemt. Ik heb een archief van een dikke 30 jaar aan samenvattingen en ik wil daar graag mee doorgaan. Men kan daarop reageren van: ja ik .  CD zal ongetwijfeld ook meelezen dus hoe minder details ik hier schrijf des te beter en daarom vind ik dat er bij voorkeur via PM kan worden uitgeweid over een en ander. Bij mijn neef was niets illegaals aan maar ik vind dat je niet alles aan de grote klok moet hangen, dan hoeven ceesv en anderen zich hierover ook niet druk te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eigen kaart kan geregeld worden maar dat was bij mijn neef niet nodig.....

 

Bij mijn neef was niets illegaals aan maar ik vind dat je niet alles aan de grote klok moet hangen, dan hoeven ceesv en anderen zich hierover ook niet druk te maken ;)

Daar vergis je je.

Waarom had je eigenlijk geen eigen abonnement?

 

WAN sharing is niet toegestaan, het is wettelijk verboden en wordt door de wetgever gezien als een misdrijf.

Wat je daar uithaalt is precies de reden waarom de beveiliging steeds meer opgevoerd wordt.

En daar zijn wij de dupe van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...